Як планують змінити привокзальну площу

19 Жовтня 2015 16:23
perspektyvy.kiev.ua

perspektyvy.kiev.ua

Департамент транспортної інфраструктури КМДА оприлюднив відразу три проекти реорганізації руху на Вокзальній площі.

З них киянам пропонують вибрати найкращий. Влада пояснює: зараз біля вокзалу панує хаос, і від нього необхідно позбутися.

“На Вокзальній площі, перед входом в Центральний залізничний вокзал, повністю відсутня повноцінна транспортна інфраструктура. Немає чіткої дорожньої розмітки, знаків, паркоматів. Дискомфортно і пасажирам, і автомобілістам. Після реконструкції тут можуть з’явитися зони з обмеженим рухом, облаштовані автоматичними шлагбаумами і пропускними пунктами. Також буде впроваджена система обліку та контролю місць для стоянки, фото- та відеофіксації, а рух стане впорядкованим”, – говорять у департаменті транспорту.

Всього на суд жителів пропонують три варіанти. В одній з моделей при в’їзді до вокзалу і на виїзді з площі пропонують встановити автоматичні шлагбауми, пропускають транспорт. В іншій – перенести зупинки громадського транспорту на бік ринку (зараз вони навпроти вокзалу). Із загального в кожному варіанті – облаштування парковки на зеленій зоні перед вокзалом, яку кияни називають клумбою. Відео кожного проекту можна детально розглянути на сторіночці ДТІ в “Фейсбуці”. За словами начальника департаменту транспортної інфраструктури Олександра Козловського, реалізовувати проект будуть відразу після того, як пройде громадське обговорення і городяни виберуть кращий варіант. “Вислухавши думки, внесемо якісь коригування і приступимо до реалізації”, – говорить Козловський. Швидше за все, це буде в наступному році. Але, можливо, якісь роботи почнуться вже цього. У КМДА запевняють: щоб привести в порядок Вокзальну площу, не потрібні великі гроші.

Мешканці та експерти кажуть, що ідеального варіанту серед трьох представлених немає – претензії є до кожного.

“У громадського транспорту має бути пріоритет. Дивно, що особовому автотранспорту віддають смуги, найближчі до виходу з вокзалу”, – ділиться думкою Андрій Єгоров. Згодна з ним і киянка Євгенія Копп: “Громадський транспорт перевозить набагато більше людей, ніж приватні авто або таксі, і його пасажири не повинні перетинати численні дорожні смуги”, – пише вона. З приводу моделі зі шлагбаумами на кожній смузі люди прогнозують, що через таке нововведення пробки на під’їздах до вокзалу посиляться, і застрягнуть в них не тільки машини, але й міськтранспорт. А деякі пишуть, що владі варто звернути увагу на інші проблеми, тоді й порядок на вокзалі буде. “Вигнати торгашів, прибрати МАФи, виділити окрему смугу для ВІД і евакуювати тих, хто порушує ПДР…”, – радять кияни. Влада до порад експертів і городян обіцяє прислухатися.