у Києві комунальники розпочали відімкнення боржників від гарячої води.
Пояснюють, що цьогоріч жителі міста розраховуються за спожиті послуги значно гірше, ніж торік.
Без водопостачання залишаються цілі будинки, у котрих найчастіше більшість мешканців справно сплачують за послугу. Люди обурені цим. А також тим, що навіть за відсутності гарячої води – їм продовжують нараховувати тариф за неї. Добитися правди жителі багатоквартирних будинків здебільшого не можуть.
У “Київенерго” кажуть, що послугу в них закуповує посередник – ЖЕК. Коли він не сплачує – його і відключають. А як ЖЕК розподіляє послугу серед мешканців і куди йдуть гроші за її оплату – самого “Київенерго” не стосується. У ЖЕКах свою відповідальність визнавати відмовляються. Відсилають до інженерів, а то й зовсім зачиняються у кабінетах, уникаючи пояснень.
У столиці перед початком опалювального сезону почали боротьбу з неплатниками. Юристи кажуть, що шанси споживачів домогтися чогось від ЖЕКу – мінімальні. І радять киянам укладати договори безпосередньо з “Київенерго”.
Тільки це, на їхню думку, гарантує збереження подачі гарячої води та тепла, навіть якщо сусіди за нього не сплачуватимуть. “Достатньо в індивідуальному порядку почати. Є законодавство, яке вимагає від таких компаній, як “Київенерго”, бути виконавцями комунальних послуг для споживачів”, – пояснив юрист, член правління ОСББ Дмитро Левицький.