у Києві представили напрацювання по нової транспортної моделі, яку КМДА проектує спільно зі Світовим банком. Вони стосуються Троєщини, де сполучення з центром найскладніше через відсутність метро.
Основна ідея – подовжити існуючі маршрути, об’єднавши їх. Тим самим, вважають автори, скоротиться час у дорозі і загальна вартість проїзду.
Аналіз маршрутів з Троєщини на правий берег показав: жоден з 19 не з’єднує її з діловим центром, де в основному і працюють жителі району. Тому маршрути перекроять – з 19 без змін залишаться 3-4, інші будуть об’єднані, продовжені або оптимізовані.
Також у новій схемі з Троєщини через центр пропонують пустити автобус з кінцевою на вокзалі – вся дорога займе 1:00, а платити доведеться всього 3 грн. Третю гілку хочуть пустити з Троєщини на Поділ. «Ще є ідея пустити з Троєщини автобус до метро« Либідська », до автовокзалу. Завдання – не просто вивезти людей із спального району до найближчого метро, а там нехай їдуть як хочуть, а доставити їх, куди їм потрібно », – додає радник голови КМДА Олександр Кубрак.
«Ця модель показує, що можна зробити в короткостроковій перспективі. Вона не замінить метро, втім, від його споруди ніхто і не відмовляється. Ці кроки, якщо будуть прийняті, поліпшать ситуацію з транспортом у місті», – розповів експерт з транспорту Олександр Кава.
Така ж ідея – оптимізації маршрутів – закладена і в загальну для всього Києва.