мешканцям Дніпровського району Києва у листопаді у зв’язку з тимчасовими технічними проблемами не надійде частина рахунків за спожиту в жовтні електроенергію.
Про це повідомили у прес-службі ПАТ «Київенерго».
«Перепрошуємо за тимчасові незручності та рекомендує мешканцям Дніпровського району, яким не надійшли рахунки, сплатити за спожиту в жовтні електроенергію за фактичними показаннями електролічильників», – йдеться у повідомленні компанії.
Зокрема, споживачам пропонують здійснити оплату за послуги наступними способами:
– скористатися веб-сервісом «Особистий кабінет». З його допомогою можна зазначити поточні показання лічильника і самостійно сформувати рахунок для сплати.
– скачати на сайті компанії бланк квитанції на оплату електроенергії, заповнити та сплатити у відділенні банку або через платіжний термінал.
– записати показання лічильника та звернутися до будь-якого з 12 центрів обслуговування клієнтів. Спеціаліст центру обслуговування видасть рахунок, що буде сформований на дату звернення.
Примітно, абонентам, які сплатили за спожиту в жовтні електроенергію за фактичними показаннями одним із зазначених способів, подальші нарахування проводитимуться з урахуванням оплаченого періоду.