Це буде зручно для працюючих киян
У Києві відкрито перші центри комунального сервісу, і протягом 2015-2017 років планується відкриття ще 80-100 сучасних точок прийому споживачів. Про це повідомляє Департамент житлово-комунальної інфраструктури.
У міської влади є перспективні плани по створенню в кожному з 10 районів столиці сервісних центрів, які б працювали без вихідних та святкових днів з 8:00 до 21:00. Це створить додаткові зручності для киян, які працюють і не мають можливості в робочий час звертатися до центрів комунального обслуговування. Також розглядається можливість територіально залишити точки прийому на тому ж місці, де раніше були розташовані ЖЕКи.
“Перед тим, як почати роботу з формування концепції створення нового сервісу, ми звернулися до киян з опитуванням на предмет того, яким вони бачать якісний сервіс житлово-комунального обслуговування. Результати цього опитування дозволили визначити три критерії – рівень тарифів, рівень сервісу і якість послуг”, – зазначила генеральний директор комунального концерну “Центр комунального сервісу” Катерина Саркісова.