Більшість з нас витрачають багато часу, працюючи в повсякденній діяльності, вичавлюючи себе до межі, не отримуючи при цьому бажаних результатів. Це може бути дуже неприємно, а в деяких випадках негативним чином позначається на вашому здоров’ї.
Пропонуємо вам розглянути кілька порад, які допоможуть вам отримати максимальну віддачу від вашого витраченого часу і зусиль, не порушуючи при цьому вашого благополуччя.
1. Відмовтеся від непотрібних зустрічей. Час є одним з найголовніших ресурсів, яке ми маємо в своєму розпорядженні. Але не всі зустрічі необхідні в нашому житті. Багато зустрічей, які займають весь наш час, мають не таку велику важливість, тому їх слід уникати. Дуже важливо, щоб ви знали, які зустрічі важливі для вас, а які ні. Для прикладу, зустріч з босом звичайно ж має відбутися, але двогодинна зустріч з колегами з обговорення обстановки в офісі, не повинно займати вашого часу.
2. Використовуйте свій вільний час. Час, витрачений на роботу і з роботи, є даремно витраченим для багатьох працівників по всьому світу. Однак цей час може бути використаний і в інших більш корисних цілях. Наприклад, ви знаходитесь за кермом і застрягли у великій пробці. Замість того, щоб витрачати свій час дивлячись на водія, який знаходиться перед вами і, слухаючи сигнали інших водіїв, за цей час ви можете зробити деякі дуже важливі для вас ділові дзвінки (тільки під час розмови не забувайте використовувати гучний зв’язок або спеціальну гарнітуру) або ж можна послухати компакт-диски для вивчення іноземні мови. Для поїздки в автомобілі або в міському транспорті ви можете запланувати свій день або навіть написати ділову пропозицію.
3. Не чекайте підходящої можливості. Одним з атрибутів, який є спільним для всіх успішних людей – це любов ризикувати. Якщо сидячи без діла, ви очікуєте відповідну можливість, ви ніколи не зробите важливих справ у своєму житті, тому що немає такого поняття, як відповідна можливість.
4. Уникайте розваг. Розваги, такі комп’ютерні ігри та соціальні сайти, якими ви займаєтеся сидячи на робочому місці, приносять тільки втрачену продуктивність. Якщо ви знаходитесь в середині важливого завдання, то було б доцільно вимкнути свій смартфон, перенаправивши телефонні дзвінки на свою голосову пошту і видалити всі ігри з вашого комп’ютера, щоб зайвий раз не відволікати свою увагу від роботи. Якщо є можливість, тоді закрийте двері у вашому робочому кабінеті і використовуйте вивіску «не турбувати», щоб під час роботи ніхто вам не заважав.
5. Ставте перед собою цілі і пріоритети. Дуже важливо мати амбіційні, але в той же час реалізуються довгострокові і короткострокові цілі. Це дає вам відчуття напрямку і мотивації, на відміну від зусиль спрямованих на невиразний результат. Організація цих цілей у відповідність зі своїм пріоритетом, починаючи з найбільш важливих цілей, знаходячи для них свій вільний час.
6. Робіть перерви. Перерви між роботою розпалюють вашу енергію, у результаті чого ви будете ще більше виконати поставлених цілей протягом дня. Продуктивність праці не визначає кількість часу, який ви берете на виконання роботи, але наскільки ви зробили протягом дня, тому краще взяти перерву для відпочинку.
7. Отримуйте все бажане з першої спроби. Багато часу витрачається марно на виправлення помилок. Ви повинні мати прагнення вчитися на своїх помилках особливо на завданнях, які ви неодноразово робили. Для виконання завдань, які займають багато вільного часу, ви повинні переконатися в тому, що маєте особливі навички для їх виконання.
8. Звертайтеся за допомогою до колег або делегуйте свої повноваження. Ви не повинні робити все самі. Якщо ви зіткнулися із завданням, яке дуже складна для вас, тоді попросіть своїх колег, які мають навички, щоб вони зробили цю роботу за вас, ніж виробляти неякісні результати. Коли робоче навантаження занадто складне для вас, ви можете призначити на виконання роботи своїх співробітників, які є більш кваліфікованими.
За матеріалами infokava.com