Більшість користувачів в соціальних мережах бреше

20 Квітня 2016 15:06

Лише 19% опитаних маркетинговим агентством Custard запевнили, що їхні профілі в точності відображають реальність.

Більшість людей прикрашає інформацію про себе в соціальних мережах, встановили в британському агентстві Custard, що спеціалізується в області цифрового маркетингу.

Аналітики з’ясували, що більше половини користувачів (57%) має навмистно спотворюють інформацію про себе і своє реальне життя в соціальних мережах. Цікаво, що чоловіки більш схильні до спотворення дійсності, спілкуючись в онлайні: прикрашають реальність 59% чоловіків і 55% жінок.

31% вважає за краще розповідати про своє життя в набагато яскравому світлі, ніж воно є насправді. 14% представляють своє життя більш активнішим. 12% навмисно щось спотворюють або перебільшують в своєму профілі.

Крім того, в Custard спробували з’ясувати, що найбільше дратує користувачів в соціальних мережах. Найчастіше всі опитані скаржилися на безперервне оновлення статусів (43%) і Селфі (40%), захоплені пости про своїх дітей (30%), необгрунтовані і різкі критичні зауваження (29%), фотографії їжі (28%) і занадто велика кількість постів (28%). Крім того, користувачів дратують пости з заняттями у фітнесі, бурхливі похвали на адресу своїх близьких (23%), образливі картинки (21,5%), заклики до благодійності (14,5%), хвастощі (13%), фотографії з « котиками »і іншими тваринами (9%).

Джерело: iworm.com.ua/