“Укрзалізниця” введе паперові стакани і етику для провідників

18 Квітня 2016 16:10

В “Укрзалізниці” мають намір відмовитися від скляних стаканів для чаю і навчити провідників ввічливості.

"Укрзалізниця" введе паперові стакани і етику для провідників Двоповерховий потяг. Фото: tsn.ua

Нові стандарти якості обслуговування розробляє спеціальна комісія з працівників залізниці та представників пасажирів.

Так, для провідників складають розмовник. Наприклад, слова “Здрастуйте” і “Приємної подорожі” стануть обов’язковими. До того ж провідникам наполегливо рекомендувати уникати конфліктів. Для цього в будь-яких спірних ситуаціях вони повинні будуть вибачатися, навіть якщо пасажир не зовсім правий. Провідникам будуть рекомендувати розмовляти тією мовою, якою до них звернувся пасажир. А пасажирам з дітьми, літнім людям вони обов’язково повинні будуть запропонувати допомогу при посадці до вагона.

На платформи нанесуть розмітку, щоб люди знали, де і який вагон зупиниться.

При посадці по радіо звучатиме спокійна лаунж-музика. Зараз у поїздах включають пісні, які рекомендує “Укрзалізниця”, в основному це українські народні.

Також, до кінця року в поїздах зникнуть скляні стакани чаю з підстаканниками. На їх місце прийдуть картонні стаканчики. Головна причина — санітарно-гігієнічна: обробляти скляні стакани в дорозі досить складно, а такі термічні установки, як в літаках, встановити в поїзді не вийде.

Провідники ж до новинок ставляться скоріше негативно.

“Це в радянські часи були гарні з мельхіору, а зараз простіше – зі спеціального сплаву з нержавійки. Але що ті підстаканники, що ці пасажири іноді прихоплюють з собою на сувеніри. Доводиться відшкодовувати вартість. Я не проти картонних стаканчиків, але в поїздах зникне якась родзинка. Адже іноземці, коли бачать наші підстаканники, як малі діти захоплюються ними”, – розповів провідник Олег Ващенко. В той же час іноді можна було домовитися з провідником і викупити підсклянник за 60-80 грн, а на сайтах оголошень підстаканники коштують від 40 до 900 грн – залежно від матеріалу.

Що стосується ввічливості, то тут провідники також не згодні.

“Знаєте, скільки часом неадекватних пасажирів їде, іноді вони нервові, може, навіть і хворі. І як ми їм будемо весь час говорити: “Вибачте, ви все одно маєте рацію?” Потрібно в кожному випадку розбиратися і, якщо потрібно, викликати поліцію”, – вважає провідник Тетяна Чернявська.

Нагадаємо, нещодавно в “Укрзалізниці” вибачилися за неякісну білизну і звільнили двох співробітників.

Як повідомляв iPress.ua“Укрзалізниця” пропонує пасажирам близько 1,8 млн місць та 3 тисячі пасажирських вагонів до Великодня і травневих свят.

Нагадаємо, комітет з призначенням керівників при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі запропонував Кабінету міністрів України призначити головою ПАТ Укрзалізниця екс-голову залізничної компанії Польщі PKP Cargo Войцеха Бальчуна.

Джерело: iPress.ua