Астрономи знайшли біля Землі новий місяць

17 Червня 2016 16:31

Новий природний квазісупутник Землі являє собою астероїд, який буде обертатися навколо нашої планети ще кілька сот років.

Астрономи виявили новий природний квазісупутник Землі. Він являє собою астероїд, що отримав назву 2016 HO3. Про це повідомляє НАСА.

Орбита Земли и астероида
Орбіта Землі та  астероїда

Розміри і маса астероїда точно не відомі. Імовірно, його діаметр становить 40-100 метрів. Мінімальна дистанція між 2016 HO3 і Землею дорівнює 38 відстаням між планетою і Місяцем, максимальна – 100.

Астероїд буде квазісупутником Землі протягом найближчих декількох сотень років. Вперше 2016 HO3 був зафіксований 27 квітня 2016 року за допомогою гавайського автоматичного телескопа Pan-STARRS 1.

В даний час у Землі є чотири квазісупутника (не рахуючи 2016 HO3). Ще чотири астероїда в найближчі 100 років можуть перейти в цю категорію об’єктів. Астероїд 2003 YN107 був квазісупутником  планети в 1996-2006 роках. Крім Землі, такі об’єкти є у інших планет Сонячної системи, зокрема, Венери і Нептуна.

Квазісупутником називається об’єкт, який перебуває з планетою в орбітальному резонансі 1: 1 (періоди обертання об’єкта і планети навколо Сонця збігаються). Однак у небесних тіл відрізняються ексцентриситети (витягнутість орбіти), що з плином часу призводить до розбіжності об’єктів в просторі.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що астрономи заявили про відкриття нового природного супутника Землі. 300-метровий астероїд рухається по тій самій орбіті, що і наша планета навколо Сонця.

Джерело:  bigmir.net