Олімпійські Ігри продовжують позитивно стимулювати національну гордість

27 Липня 2016 14:58
Фото з відкритих джерел

Фото з відкритих джерел

Олімпійські Ігри продовжують позитивно стимулювати національну гордість, особливо серед економік, що розвиваються

Більшість людей у 19 країнах вважають, що допінгові скандали знижують їхній інтерес до Олімпійських Ігор – такий висновок можна зробити з нового опитування BBC World Service.

Загалом гордість за успішний виступ своєї країни на Іграх дещо зменшилася порівняно з періодом перед Олімпіадою в Лондоні.

В ході опитування, яке провела компанія GlobeScan, опитали понад 19 тисяч людей із 19 країн у грудні 2015 – квітні 2016 року.

Респондентів питали, якою мірою вживання допінгу деякими спортсменами негативно вплинуло на їхню гордість за збірну і увагу до Олімпіади.

У середньому більшість – 57% – відповіли, що ці випадки мали “великий” або “деякий” негативний вплив на це.

Про такі почуття повідомили більшість опитаних у 15 із 19 країн. Найбільше – у Південній Кореї (78%), Перу (74%), Австралії (70%) та Франції (69%).

Натомість найменше повідомляли про це у Німеччині (35%) й Бразилії (36%).

 78% опитаних в Індонезії вказали, що успіх їхньої збірної на Олімпіаді впливає на їхню національну гордість

Відповідаючи на запитання про те, як сильно виступ їхньої збірної впливає на їхню гордість як громадян країни, 62% сказали, що це має “великий” або “деякий” вплив на їхню національну гордість.

BBC опитувала людей з цього питання ще в 2011. За цей час кількість тих, хто повідомив про “великий” вплив, упала на 7%, що наводить на думку про пом’якшення позиції.

Хоча у 15 із 19 країн більшість людей пов’язали своє почуття національної гордості, принаймні до деякої міри, із виступом їхньої країни на Олімпіаді, погляди сильно різняться залежно від країни.

Вплив олімпійського успіху на національну гордість найсильніший у країнах з економікою, що розвивається, особливо в Індонезії (78%), Кенії (76%), Росії (74%), Перу (72%) та Індії (71%). Найслабший він у Бразилії (42%), Німеччині (48%), США (48%) та Франції (50%).

“Опитування наводить на думку, що Олімпійські Ігри продовжують позитивно стимулювати національну гордість, особливо серед економік, що розвиваються. Та результати опитування також наголошують важливу роль, яку відіграє Всесвітнє антидопінгове агентство у захисті Олімпійської франшизи”, – прокоментував опитування голова GlobeScan Даг Міллер.

Джерело: ВВС Україна