Дослідники навчили комп’ютер знаходити депресивних користувачів Instagram

19 Серпня 2016 12:35

Співробітники Гарвардського і Вермонтского університетів провели цікаве онлайндослідження серед користувачів Instagram: вони попросили учасників з ознаками клінічної депресії і без них поділитися своїми публікаціями за весь час користування сервісом.

В результаті вчені зібрали для аналізу майже 44 тисячі фотографій 166 користувачів (71 з депресією і 95 здорових). За цими публікаціями вони зібрали наступну інформацію: ступінь активності кожного користувача (число публікацій в день), реакцію спільноти (число «лайків» і коментарів) наявність і кількість люжей на фотографіях, характеристики зображення (тон, насиченість і яскравість) і метадані (застосовані фільтри ).

Оскільки у дослідників були дані про те, хто з користувачів страждає депресією, вони змогли використовувати машинне навчання (при якому правильна відповідь була відома вченим) для того, щоб оцінити передбачувану силу цих факторів.

Більше за темою

Instagram є найефективнішою платформою для залучення аудиторії – дослідження

Блогери показали, що ховається за ідеальними фото для Instragram

Instagram допоможе користувачам фільтрувати коментарі для боротьби з тролями

З’ясувалося, що основними ознаками депресії є кольори, близькі до синьої частини спектра, а також низькі значення яскравості і насиченості. Також у людей з цим захворюванням виявилося більше фотографій з людьми, проте кількість людей на них була меншою, ніж на знімках здорових людей. До публікацій людей з депресією було більше коментарів, але менше «лайків». Крім того, при депресії люди в цілому рідше використовували фільтри і надавали перевагу чорно-білому фільтру Inkwell. Здорові користувачі найчастіше користувалися фільтром Valencia, який робить фото світліше.

Як пишуть автори роботи, отримані результати свідчать про те, що візуальні соціальні мережі можуть стати цінним інструментом для скринінгу та раннього виявлення психічних розладів.

Нагадаємо, за результатами дослідження медіаплатформи Bloglovin, мережа обміну фотографіями Instagram є найефективнішим майданчиком для залучення і взаємодії з аудиторією.

Media Sapiens