МОЗ відкриє колл-центр для консультацій з лікарем

3 Серпня 2016 17:04
МОЗ відкриє колл-центр для консультацій з лікарем

Фото: из открытых источников
У МОЗ створять колл-центр, який забере частину роботи у “швидкої”

У багатьох випадках порада лікаря телефоном допоможе вирішити проблему, і швидка не знадобиться, вважають у відомстві.

Міністерство охорони здоров’я планує відкрити колл-центр, де можна буде отримати консультацію лікаря замість того, щоб викликати додому швидку допомогу. Про це повідомила в.о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун в інтерв’ю LB.ua, описуючи першочергові кроки, які вона має намір здійснити на своїй посаді.

“Торік в Україні було понад 9 млн викликів швидкої допомоги. І тільки 2,5 млн пацієнтів були госпіталізовані. Іншим або надали допомогу, або швидка їм була насправді не потрібна. Тому ми хочемо організувати колл-центр, куди могли б дзвонити люди і консультуватися з лікарями замість того, щоб відразу викликати швидку. Сподіваємося на те, що в багатьох випадках порада лікаря телефоном допоможе вирішити проблему, і швидка не знадобиться”, – сказала вона.

При цьому Супрун має намір організувати курси з надання першої допомоги, на яких навчатимуть поліцейських і пожежників.

“Щоб кожен міг підійти до поліцейського або пожежника та попросити про допомогу. Або якщо поліція або пожежники перші виявляються на місці подій, де хтось постраждав, вони зможуть швидко надати першу допомогу – це дуже важливо і часто від цього залежить людське життя. Також плануємо попрацювати з екіпажами карет екстреної допомоги, щоб підвищити їхню кваліфікацію і рівень знань. І з персоналом в лікарнях, куди швидка привозить пацієнтів”, – розповіла Супрун.

“Зараз в основному у людей немає свого лікаря. Вони телефонують знайомим і шукають лікарів. Але навіть якщо свій лікар є – потрібно прийти в поліклініку і годинами сидіти в черзі, щоб потрапити на прийом. Ми ведемо переговори з молодими людьми, які починають стартап під назвою “Поліклініка без черг”. Ідея в тому, щоб можна було записатися на прийом в поліклініку до сімейного лікаря або вузького фахівця через систему інтернетом або телефоном на певний час. Це заощадить людям час, крім того, таким чином можна буде побачити, у яких лікарів більше пацієнтів і які, можливо, мають кращий рівень послуг”, – сказала Супрун.

Джерело:  ua.korrespondent.net