10 найкращих ароматів року, що минув

2 Січня 2017 15:40

© Raliada/Depositphotos

© Raliada/Depositphotos

НВ пише про аромати, на які чекали найбільше: нова класика, ювілеї, парфумерний роман, рок-н-рол, дахи Парижа та український дебют.

Chanel №5 L’eau став, мабуть, найочікуванішим ароматом року. Chanel №5 – легенда, революційні парфуми на момент свого створення. У 1921 році, коли в моді були моно-аромати троянди або жасмину, парфумер Ернест Бо придумав додати до троянд і жасмину альдегіди, так, щоб «жінки пахли як жінки» (саме такий бриф поставила перед ним Коко Шанель).

З того часу аромат залишається незмінним, але в лінійці з’являються нові продукти. У 1924 до парфумів додалася туалетна вода – теж авторства Ернеста Бо. У 1986 штатний парфумер Chanel Жак Польж створив парфумовану воду, в 2008 він змінив формулу та придумав ніжний Chanel №5 Eau Premiere.

Цього року перед сином Жака Польжа – Олів’є, теж парфумером, який теж з недавнього часу співпрацює з маркою, стояло непросте завдання: зробити аромат, одночасно класичний і сучасний, який сподобався б і молодим дівчатам, і зрілим жінкам.

Олів’є Польж вивчив кожен інгредієнт окремо і змінив їх баланс: приглушив «металеві» альдегіди і залишив ті, що пахнуть апельсиновою шкіркою, прибрав пудрові та посилив деревні ноти, додав зелень до іланг-ілангу, полегшив жасмин, зменшив дозу ванілі. Легка, прозора композиція вдалася на славу: сучасний №5 сподобався і донькам, і мамам. До речі, Chanel №5 L’eau довірили представляти Лілі-Роуз Депп, доньці Ванесси Параді, яка свого часу була обличчям аромату Coco.


Chanel №5 – легенда, революционные духи на момент своего создания

Chanel №5 – легенда, революційні парфуми на момент свого створення



Після того, як у минулому році марку Penhaligon’s купила іспанська група Puig, всі чекали на перші новинки: що ж вийде у іспанців та англійців. І ось влітку компанія представила цілий ольфакторний роман – історію, в якій у кожного героя є власна парфумерна композиція.

Поки написана перша глава і випущено чотири аромати. Lord George з деревними нотами, бренді, бобами тонка, амброю «розповідає» про голову знатної англійської родини, який жив у часи королеви Вікторії. Lady Blanche з нарцисом, ірисом і гіацинтом – аромат світської дами леді Бланш, дружини лорда Джорджа. Duchess Rose з нотами троянд і цитрусових присвячений їхній доньці герцогині Розі. The Duke з трояндою, перцем, джином і шкірою – зятю головного героя і чоловікові Рози, красеню-бонвівану Дьюкі.

У кожного з героїв крім ароматів є ще й своя тотемна тварина, яка прикрашає ковпачок: олень у лорда, леопард у леді, лисиця у герцогині та гончак у зятя. У наступному році обіцяють нову главу і нові композиції. За чутками, це будуть аромати коханки лорда (з павичем на ковпачку) та їхнього позашлюбного сина (його тотемною твариною стане лев).


Пока выпущено четыре аромата

Поки випущено чотири аромати



У 2016 році 10-річний ювілей святкувала нішева марка Juliette has a gun. З такої нагоди навіть запустили хештег #Juliettehas10years і, звичайно, новий аромат, який у Києві представив творець марки Романо Річчі.

За його словами, гурманський MMMM… був натхненний сучасним дитячим пластиліном зі смачними ароматами, а також солодощами і запахом помади. Сюди включили ноти малини, жасмину, ірису, флердоранжу, туберози, карамелі, пачулі, сандалу. Все це – в яскраво-червоному флаконі, пройти повз який просто неможливо.


был вдохновлен современным детским пластилином с «вкусными» ароматами

Парфум натхненний сучасним дитячим пластиліном зі смачними ароматами



Парфумерію The Different Company в Києві представляла співвласниця марки Софі Габріель (дружина творця The Different Company Люка Габріеля). Ювілей компанії був у минулому році, цю подію вони відзначили ароматом Le 15, створеним з деревини священного для індіанців Південної Америки дерева Пало-Санто.

Новинка цього року затьмарила минулу. Adjatay Cuir Narcotique, можна сказати, вийшов випадково. Люк Габріель привіз з Грасса туберозу. Квітка лежала в шкіряному портфелі декілька тижнів, і коли її дістали, почули незвичайний аромат. Парфумер марки Олександра Моне загорілася ідеєю – так вийшла красива композиція з туберози та шкіри, підкреслена костореумом, бобами тонка і мандарином (теж незвичайним – не свіжим, а злегка зів’ялим).


красивая композиция из туберозы и кожи

Adjatay Cuir Narcotique – красива композиція з туберози і шкіри



Новинка Diptyque – це завжди подія, особливо коли марка заявляє, що планує представити нове бачення ароматів. Diptyque разом з парфумером Олів’є Пешо вводять в моду сучасні води – ніжні композиції, свіжі та чуттєві одночасно.

Формула новинки Eau des Sense побудована навколо апельсинового дерева: тут і листя, і петітгрейн (гілки), і флердоранж (квітки), і самі апельсини. Ноти ялівцю освіжають композицію, а пачулі, прянощі, деревні ноти – навпаки, додають тепла. Вода підходить і жінкам, і чоловікам.


Формула Eau des Sense построена вокруг апельсинового дерева

Формула Eau des Sense побудована навколо апельсинового дерева



Парфумерію Zadig&Voltaire чекали не лише любителі стилю марки. Дебютні аромати, натхненні рок-культурою і Парижем, що доповнюють одне одного дизайнерськими чорним і білим флаконами, викликали великий інтерес, який, дійсно, виправдали.

Жіночий This Is Her! з арабського жасмину, рожевого перцю, каштана, ванілі, сандалового дерева – аромат про молоду парижанку у білій майці, чорних шкіряних брюках і туфлях з шипами, яку зіграла в ролику модель Жозефін ле Тутур. Чоловічий This Is Him! з грейпфрута, чорного перцю, ванілі, сандалового дерева – про рокера з душею джентльмена у футболці й темних джинсах, якого зіграв Сем Ламмар.


Дебютные ароматы вдохновлены рок-культурой и Парижем

Аромати натхненні рок-культурою і Парижем



Costume National Soul – аромат минулого року, але в Україні був представлений навесні. Парфумерія марки славиться незвичайними яскравими композиціями, але Soul перевершив усі попередні аромати. Екстракти для цієї композиції були отримані за допомогою нової технології з використанням CO2 – так повністю зберігається натуральний аромат сировини. В Soul можна почути удове дерево, герань, ваніль, бергамот, пачулі, спеції, амбру. Автор аромату – парфумер Домінік Ропійон.


В Soul можно услышать удовое дерево, герань, ваниль, бергамот, пачули, специи, амбру

В Soul можна почути удове дерево, герань, ваніль, бергамот, пачулі, спеції, амбру



Цей рік запам’ятається спільною роботою четвірки українських парфумерів. Галерея парфумерії Parfum Buro зібрала найкращих, щоб створити набір шкіряних ароматів Ukrainian Leather Set. Богдан Зубченко поєднав в одній композиції кримську троянду, гіркий мигдаль, березовий дьоготь, чорнослив, бджолиний віск, ладан, чорний перець, гвоздику, пачулі, ветивер, сандал, тютюн, кастореум, кедр, смолу, боби тонка, стіракс, дубовий мох, шкіру, мускус. Євген Лазарчук працював із цитрусовими, конвалією, амброю, мускусом, цикламеном, лілією, кастореумом, дьогтем, бальзамом толу. Олександр Перевертайло поєднував бергамот, грейпфрут, розмарин, альдегіди, квіти апельсинового дерева, іланг-іланг, жасмин, лаванду, герань, гвоздику, шкіру, ваніль, пачулі, ветивер, елемі, дьоготь, кедр, дубовий мох, мускус. Ганна Шевчук імпровізувала за допомогою цитрусових і шкіряних нот, пачулі, лабданума.


Уникальный набор кожаных ароматов Ukrainian Leather Set

Унікальний набір шкіряних ароматів Ukrainian Leather Set



Найгучніша прем’єра була у Yves Saint Laurent: новинку Mon Paris представили стильно і з розмахом. Рекламу аромату, натхненного Парижем та історіями кохання, що розгортаються на тлі міста, знімали на даху Паризької опери – так, щоб усе місто було як на долоні.

Київську презентацію провели також на висоті – в лофті на останньому поверсі комплексу Skyline Residences. Сам Mon Paris теж запаморочливий. В центрі композиції – квітка дурману, з якої за допомогою технології Nature Print прибрали дурманні компоненти, залишивши лише красивий аромат. Плюс абсолю флердоранжу і жасмину, ноти груші, малини, полуниці, бергамоту, пачулі, дубового моху, білого мускусу і амброкса.


В центре композиции – цветок дурмана

У центрі композиції – квітка дурману



Щороку ближче новорічних свят шанувальники парфумерії Sisley очікують на аромат Eau du Soir. За традицією марка спеціально до Різдва випускає колекційне видання свого найпопулярнішого жіночого аромату.

Квітково-шипрова композиція з абсолю троянди, жасмином, іланг-іланг, мандарином, грейпфрутом, пачулями в цей раз уміщена в білий лакований флакон, декорований арабесками з чорних пелюсток. Всього таких флаконів 14000, з них 30 в Україні.


Цветочно-шипровая композиция заключена в белый лакированный флакон

Квітково-шипрова композиція уміщена в білий лакований флакон