Ловіть список книг про ефективні стратегії, які варто прочитати кожному, хто прагне стати успішним! Важливо, що всі ці книги ви можете прочитати українською мовою.
“Як стати мільярдером”, Джон Свекла, Мітч Коген
(Основи)
На прикладі чималої кількості інтерв’ю, які лягли в основу масштабного дослідження, автори цієї книжки доходять до висновку, що більшість міфів, легенд і чуток, пов’язаних з мільярдерами, – звичайнісінький блеф і вигадка. Насправді, це не усмішка фортуни, про яку всі думають, згадуючи відомих багатіїв, а всього лише логічні кроки бізнесменів.
Автори називають цих людей творцями своєї долі та свого капіталу, протиставляючи їх виконавцям. Звичайно, виконавці можуть досягти успіху, але їхній потенціал обмежений, оскільки вони мислять у звичних рамках. Натомість творці придумують щось абсолютно нове і заробляють на цьому свої мільярди. Часто усі їхні досягнення ґрунтуються на інтегративному підході, коли для того, щоб зрозуміти потреби споживача, треба поставити себе на його місце.
“7 звичок надзвичайно ефективних людей”, Стівен Р. Кові
(Клуб Сімейного Дозвілля)
Цей бестселер був виданий у 73 країнах світу 38 мовами і тиражем понад 15 мільйонів примірників. Екс-президент США Білл Клінтон назвав його настільною книгою кожного, хто прагне до успіху. Втім, автор “7 звичок надзвичайно ефективних людей” по-своєму розуміє успіх, і такі елементи етики, як навчання навичкам спілкування і позитивне мислення, не вважає необхідними для його досягнення.
“На тисячу листків, що облетіли з дерева зла, приходиться лише один, який рубає під корінь”, – цитує він улюбленого поета. Якщо ми перестанемо обривати листя, вважає автор, тобто працювати лише над установками і поведінкою, і, натомість, відразу візьмемось за корінь – тобто ті парадигми, звідки беруть початок наші установки і поведінка, – тоді й доб’ємося якісних змін у своєму житті.
“Успішні виступи на TED”, Кріс Андерсон
(Наш Формат)
Ця книжка – універсальна інструкція з ефективної комунікації, яку можна застосувати як і під час ділових переговорів, так і під час повсякденного спілкування. Її автор – президент і куратор щорічних конференцій TED, на яких виступають і діляться своїми ідеями провідні світові науковці, політики, художники, інженери, винахідники.
Секрет успіху при цьому – бути самим собою, навіть якщо ви не дуже вдалий оратор. Головне пам’ятати: щоб донести свою ідею, у доповідача є лічені хвилини. Зокрема, щоб справити враження промовою, достатньо 18 хвилин – переконують нас у цій книжці. Її автор ділиться прийомами вдалого виступу: як сформулювати і ефективно донести свою думку до аудиторії. Крім аналізу рецептів відомих спікерів, нам пропонують повірити в себе.
“Rework”, Джейсон Фрайд, Девід Хайнемайєр
(Клуб Сімейного Дозвілля)
Автори цієї захопливої книжки нагадують, що ми живемо у новій реальності, де кожен може займатися бізнесом. Тi інструменти, що раніше були недосяжними, нині цілком доступні. Технологіями, що коштують тисячі доларів, сьогодні можна скористатися майже задарма. Таким чином, одна людина може виконувати роботу за двох, трьох працівників або й замість цілого відділу. Те, що було неможливе ще кілька років тому, у наш час – пересічна річ.
І не треба гарувати кляті шістдесят, вісімдесят або й сто годин на тиждень, щоби все запрацювало, – підказують нам. – Цілком достатньо десяти-сорока годин на тиждень. І не обов’язково спорожняти запаси “на чорний день” або брати на себе непомірний тягар ризиків”.
Так само у книжці розповідається про те, як можна створити власний бізнес й отримати потрібні для цього кошти, працюючи у звичному режимі. Іноді при цьому навіть не треба офісу, бо у наші часи можна працювати й вдома, спілкуючись з людьми, з якими ніколи не зустрічалися. Тобто, впевнені автори, настав час зробити ревізію ставлення до праці.