«Дні Креативності в Україні» триватимуть упродовж усієї осені – з 15 вересня по 19 листопада – і пройдуть під гаслом Change Culture | Культура змін.

Ми живемо в епоху, коли минулі методи прийняття рішень більше не працюють.

Авторитарна культура управління – неефективна.

Традиційні підходи – не продають.

50+ спеціальностей, яким навчають у сучасних ВНЗ – не будуть затребуваними на ринку, а 25+ в найближчі роки зовсім перестануть існувати.

«Дні Креативності в Україні» – майданчик для пошуку відповідей на виклики, які стоять перед нами.

Це найсміливіший захід для справжніх інтелектуалів. Кіно, шоу-бізнес, політика, громадянське суспільство, технології, стартапи, бізнес, громадські діячі та знаменитості – тут будуть порушені всі теми, де інновації та неординарність – це ключ до виживання.

Мета заходів, які пройдуть цього року в рамках «Днів Креативності» в Києві та інших містах України – об’єднати технології та творчість, продемонструвати невичерпні можливості креативних індустрій, надихнути професіоналів, мотивувати молоде покоління до прагнення творити і головне – надати прискорення позитивним змінам у нашому суспільстві.

У рамках «Днів Креативності» цього року пройдуть наступні заходи:

– «Тиждень Шедеврів» – креативні кейси та рекламні ролики в мережі кінотеатрів MULTIPLEX по всій Україні – з 11 по 18 жовтня.

– Конкурси молодих креаторів EUROBEST Young Creatives Competition і Young Lions Competition пройдуть у жовтні. За результатами відбіркових конкурсів визначаться кращі команди, які отримають шанс представити Україну 28-30 листопада на престижному європейському конкурсі в Лондоні або на міжнародному фестивалі креативності Cannes Lions влітку 2018 в Каннах.

– Серія освітніх майстер-класів і воркшопів у найкращих креативних просторах Києва.

– Профільні заходи партнерів Представництва Cannes Lions в Україні.

– II-й Форум Креативних Індустрій, який відбудеться 18-19 листопада в Києві, у НСК «Олімпійський».

– «Битва агенцій» – найпрозоріший креативний тендер у країні – 18 листопада на Головній сцені Форуму в НСК «Олімпійський».

– А також запальні вечірки і нетворкінг-вечори в секретних місцях столиці.

Організатор заходу – офіційне представництво міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions і Reklamaster.com. За підтримки Media Resource Management, мережі кінотеатрів MULTIPLEX, оператора зовнішньої реклами «Прайм Груп», сайту пошуку можливостей rabota.ua, радіохолдінг «ТАВР Медіа», креативний простір Creative Quarter. Генеральний медіа-партнер «1+1 Медіа».

https://1plus1.ua/autumn/novyny/kiyiv-na-2-misyaci-peretvoritsya-na-stolicyu-nathnennya