За 2017 рік Контактним центром Києва (тел.15–51) прийнято більше 999 тисяч звернень громадян. Однак, як повідомляє прес-служба організації, до їх операторів люди додзвонювалися 1 мільйон 760 тисяч разів.
Кияни скористувалися телефоном 15–51 740289 разів, а їх звернення, по 4 тисячі на добу, приймали 125 операторів.
Крім того, через інтернет подано більше 175 тисяч заяв; через Національний контактний центр до міського центру надійшло ще 84 029 скарг від киян.
Що найбільше турбувало громадян:
житлове господарство — 598 023 звернення;
транспорт, дорожнє господарство — 33 473 звернення;
пропозиції, зауваження, побажання, претензії по роботі — 21 249 звернень;
соціальне забезпечення — 19 628 звернень;
охорона здоров’я та ветеринарна медицина — 8 373 звернення.
— У періоди «пікових» навантажень кількість дзвінків зростала майже удвічі (на початку опалювального сезону, в період гідравлічних випробувань та через інші сезонні питання), — розповідають у міському Контакт-центрі. Для зменшення часу очікування з’єднання з оператором, до прийому дзвінків долучались працівники інших відділів установи.
У разі необхідності, фахівці відділу прийому звернень надавали додзвонювачам фахову допомогу з широкого кола питань. Допомогала у цьому «База знань» Контактного центру міста Києва, розроблена для управління, збору, зберігання та пошуку систематизованої інформації, що стосується функціонування Києва.