Які проблеми найбільше хвилюють киян: комуналка, транспорт, дороги

20 Січня 2018 09:32

За 2017 рік Контактним центром Києва (тел.15–51) прийнято більше 999 тисяч звернень громадян. Однак, як повідомляє прес-служба організації, до їх операторів люди додзвонювалися 1 мільйон 760 тисяч разів.

Кияни скористувалися телефоном 15–51 740289 разів, а їх звернення, по 4 тисячі на добу, приймали 125 операторів.

Крім того, через інтернет подано більше 175 тисяч заяв; через Національний контактний центр до міського центру надійшло ще 84 029 скарг від киян.

Що найбільше турбувало громадян:

житлове господарство — 598 023 звернення;

транспорт, дорожнє господарство — 33 473 звернення;

пропозиції, зауваження, побажання, претензії по роботі — 21 249 звернень;

соціальне забезпечення — 19 628 звернень;

охорона здоров’я та ветеринарна медицина — 8 373 звернення.

— У періоди «пікових» навантажень кількість дзвінків зростала майже удвічі (на початку опалювального сезону, в період гідравлічних випробувань та через інші сезонні питання), — розповідають у міському Контакт-центрі. Для зменшення часу очікування з’єднання з оператором, до прийому дзвінків долучались працівники інших відділів установи.

У разі необхідності, фахівці відділу прийому звернень надавали додзвонювачам фахову допомогу з широкого кола питань. Допомогала у цьому «База знань» Контактного центру міста Києва, розроблена для управління, збору, зберігання та пошуку систематизованої інформації, що стосується функціонування Києва.

http://mydim.ua/news/ukraine/?id=17961