Інститут «Київдормістпроект» готує проект реконструкції вулиці Кирилівської, що на Куренівці у Києві, яка давно вже знаходиться в занедбаному стані і постійно викликає нарікання автомобілістів. Вулиця дуже важлива для міста, адже є частиною хордової магістралі, що пов’язує північно-західні в’їзди до міста з Подолом, а далі – з південно- західним напрямком із столиці.
– Для нас є великою відповідальністю розробити проект реконструкції однієї з найстаріших вулиць Києва – Кирилівської, відомої як шлях ще з 12 століття, а пізніше як вулиця Плоска, Кирилівська, Фрунзе, з 2015 р знову Кирилівська. Це найдовша вулиця в історичній частині міста, і все її 5 км належить реконструювати, –говорить головний інженер проекту Рашид Халілов. – В цьому році ми виконуємо стадію проект. Сподіваємося, наступного року розпочнуться роботи і все буде зробленов в одну чергу. Звичайно, зважаючи на те, що вулиця дуже довга, у період виконання поетапно, на окремих ділянках, обмежуватиметься рух транспорту, але будуть визначені й схеми об’їзду.
-Транспортна інфраструктура вулиці морально застаріла і давно вже не відповідає обсягу і інтенсивності дорожнього руху, – зауважує Рашид Халілов. – Завдяки тому, що Інститут “Київдормістпроект” відрізняється комплексним підходом до проекту, то будуть передбачені також роботи по реконструкції всіх видів важливих інженерних підземних мереж, яких в цьому місці дуже багато, а також гідротехнічних споруд, в тому числі, дощової каналізації. Тут пролягає й ділянка старого і важливого для життєдіяльності міста Смородинського колектора. Якщо спеціалісти «Київводоканалу» дадуть висновок, що колектор в надійному робочому стані, тоді не знадобиться його перекладання, якщо – ні, то будемо його підсилювати. Всі інші мережі треба буде оновлювати.
–Перед проектувальниками стоїть складне завдання розширення проїжджої частини, облаштування зручних для пішоходів тротуарів та реконструкції трамвайних колій, – говорить Рашид Халілов.- А вони тут незвичайні – це найстаріші шляхи зі збережених в Києві, по електрифікованих коліях трамваї возять своїх пасажирів з 1891 року. Вулиця має різну ширину. Деякі споруди стоять на червоних лініях. Тому проектом буде передбачено знесення нежитлових споруд: декількох СТО, кафе, прибудов – всього того, що заважатиме нормальному руху, розширенню вулиці.
Зараз над проектом працюють, окрім Рашида Халілова, головний спеціаліст Олександра Жукова та інші.
Фото: Фейсбук “Київдормістпроект”
https://vechirniykiev.com.ua/news/vulytsya-kyrylivs-ka-u-kyyevi-bude-rekonstruyovana-i-rozshyrena