Унікальні гоночні вантажівки і єдина в Україні Lloyd Arabella – стартував найбільший технічний фестиваль OldCarLand

28 Квітня 2018 11:30

27 квітня, розпочався найбільший технічний фестиваль OldCarLand. Захід триватиме 5 днів на територій столичного Державного музею авіації, що на вул. Медова,1.

8-й фестиваль традиційно організовує “проект Кофейбус” і OldCarServsice. Захід проходить за сприяння Міністерства оборони України.

Цього року на свято приїхали більше 1 тис. старих автомобілів з усієї України. Також завітали на свято автолюбителі з Польщі, Білорусі, Литви, Латвії та Естонії. Серед експонатів – спортивні машини, європейські легковики 1930-х, американські седани 1970-х і моделі радянського автопрому різних років випуску.

Вперше в Україні показали гоночні вантажівки ГАЗ-51 і ГАЗ-53. Вони беруть участь у ралі. Автомобілі привезли з Прибалтики.

“Над створенням одного автомобіля команда техніків працює майже рік. На вантажівках встановили карбюратор від “Чайки”. Двигун – V-8 від ГАЗ-93. Передні гальма від американського Ford. ГАЗовські гальма просто не зможуть нормально гальмувати”, – каже автолюбитель з Прибалтики Дзінтарс Каулакалнс.

Вага авто – 2 т. Максимальна швидкість – близько 200 км / год. Вантажівки їздять на 98-му бензині. На 100 км дороги витрачають 30-40 л пального.

На OldCarLand також завітав легенда литовського автоспорту Стасіс Брундза. Він 10 разів ставав чемпіоном Радянського Союзу в ралі. Перемагав у ралі “Тур Європи” 1974-го. Тричі виборював фінський етап чемпіонату світу в групі 2 1980-1982 років.

На нинішньому фестивалі чимало автомобілів, які публіці представляють вперше. Серед таких експонатів Buick Super 8 1947-го, Cadillac De Ville 1959-го, Ford Fairlane Skyliner Retractable 1959-го.

Спеціально до заходу та 12-річчя клубу OldCarServsice відреставрували автомобіль OLDSMOBILE Delta 88 1971-го року випуску. У 80-х машина потрапила на терени Радянського Союзу. Колишній власник спотворив авто, утім зусиллями майстрів OldCarServsic його вдалося відновити. Багато деталей замовляли у Сполучених Штатах, каже один з організаторів фестивалю і президент клубу Павло Лозовенко.

“Вперше на фестивалі представили німецький автомобіль LLOYD ARABELLA. Таке авто в Україні одне. Його випускали з 59-го по 63-й рік. Машину придбав ЗАЗ для дослідження для розробки моделі “Запорожець”, – розповідає Павло Лозовенко.

 

З конвеєра зійшло більше 45 тис. моделей LLOYD ARABELLA.

Традиційно на OldCarLand виставили автобуси радянського, українського та іноземного виробництва. Родзинка 8-го фестивалю – експериментальний автобус ЛАЗ-5208. Транспортний засіб у 1994-му виготовили у Львові.

“Автобус існує в єдиному екземплярі. Його виробництво викликало фурор. Цим транспортним засобом Україна хотіла підкорити Європу. У 90-ті роки його вартість сягала 95 тисяч доларів. Саме через брак фінансів у серію автобус не пішов”, розповідає один із організаторів фестивалю, власник проекту “Кофейбус” Вадим Навроцький.

На фестивалі показали військову техніку часів Другої світової війти та сучасної армії. Серед таких – легендарний КаМАЗ з АТО. “Залізняк” став прикладом конструювання військової техніки. Він обшитий бронепластинами та арматурою зі встановленим великокаліберним кулеметом НСВ-12,7 “Утьос”.

Цьогоріч Київавтодор виставив техніку часів для прибирання і ремонту доріг. Це радянський каток для укладання доріг і сміттєвоз, білоруський снігонавантажувач, німецький солерозкидач, американський заливник швів, швейцарська підмітально-прибиральна машина.

OldCarLand триватиме до 1 травня. Протягом пʼяти днів фестивалю пройде кілька десятків різних заходів і змагань. Будуть перегони на дитячих педальних машинах, діятимуть активні експозиції музичної й ігрової техніки.

https://gazeta.ua/articles/avto/_unikalni-gonochni-vantazhivki-i-yedina-v-ukrayini-lloyd-arabella-startuvav-najbilshij-tehnichnij-festival-oldcarland/834296