Вчені назвали одну з ознак того, що людині загрожує хвороба Альцгеймера

16 Липня 2018 14:00

Хвороба Альцгеймера, яка характеризується руйнуванням нейронів і відмиранням клітин в головному мозку, є реальною загрозою для людей з підвищеним тиском. Шанси захворіти у гіпертоніків вище, ніж у інших, майже на 50%.

Про те, що підвищений артеріальний тиск у багатьох випадках є передвісником хвороби Альцгеймера, заявили американські вчені. Їхні аргументи з цього приводу опублікував науковий журнал Eurekalert, пише Medikforum.

Дослідження американців свідчить: гіпертоніки на 36% частіше за інших стають жертвами процесів відносно невеликих уражень головного мозку і 46% частіше стають жертвами значних нейродегенеративних змін структур мозку. «Підвищений систолічний артеріальний тиск безпосередньо пов’язаний з хворобою Альцгеймера», – констатують автори проекту.

Систолічний артеріальний тиск – «верхній», який вказує на частоту серцебиття і силу виштовхування крові в артерії. Серед спостережуваних вченими учасників дослідження середній показник тиску склав 134/71 мм рт. ст., що нині вважається підвищенням. За словами авторів роботи, у 48% обстежуваних осіб вони виявили мінімум одне враження мозку, при якому спостерігалися омертвілі ділянки мозкової тканини.

Всього ними було обстежено 1288 пацієнтів похилого віку (середній вік – 89 років), які погодилися на розтин після смерті.