Серед політиків найбільше грошей за джинсу виклав Віктор Медведчук і партія “За життя”, з якою його пов’язують
Джинса – це прихований піар, який ЗМІ подають як звичайну новину. Саме вона може у повній мірі стати лакмусовим папірцем для рейтингу цинізму українського політичного суспільства. Тотальна більшість замовних матеріалів в інтернет-виданнях за липень припала на УПЦ Московського патріархату і партію “За життя”.
Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це пише “24 канал“.
50% з них стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви.
42% джинси були політичними, 8% стосувалися комерційних компаній.
Основні замовники онлайн джинси серед політичних персон і партій: “За життя” і Медведчук – 30%, Юлія Тимошенко й Олег Ляшко – 7%, Борис Філатов й Анатолій Гриценко – 6%.