“Київпастранс” 12 листопада замовив “Будівельній компанії “Адамант” реконструкцію столичної трамвайної лінії. Про це свідчать дані системи ProZorro, передає Depo.Київ з посиланням на 368.media.
Компанія має облаштувати колії, стрілочні переводи, систему електрообігріву стрілочного переводу, контактну мережу, дренаж, тягову підстанцію, електропостачання диспетчерської, системи автоматики і телемеханіки, 13 зупинок і освітлення, а також переведуть інженерні мережі і відновлять дорожнє покриття.
Реконструкція має бути завершена до кінця 2020 року. Вартість угоди – 205,96 млн грн, позаяк очікувана вартість складала 294,2 млн грн. Гарантійний термін складає 10 років. На заробітну плату виділять 8,58 млн гривень – 4% загальної вартості підряду. На прибуток відведено ще 2% – 5 млн гривень.
Як пише видання, мукачівська компанія “Адамант” входить в так звану “Державну корпорацію “Укрбуд”, яку контролюють Максим Микитась та Юрій Пелих. Переможець орендує техніку у компаній “Південспецбуд”, “Столична спеціалізована компанія “Укрконсалтинг”, “Строй-об’єкт”, “Позитив-В”, “Дорожнє ремонтно-будівельне управління №65” і КП ШЕУ Голосіївського району.
Нагадаємо, КМДА хоче заплатити структурам нардепа-забудовника Максима Микитася 100-відсотковий аванс, а це майже 600 млн грн, за будівництво Шулявського шляхопроводу, яке невіть не розпочалося.
Також нагадаємо, що Віталій Кличко активно просуває коштовні об’єкти, на яких можна заробити додаткові бали для іміджу. Так, зараз КМДА шаленими темпами просуває будівництво велосипедно-пішохідного мосту над Володимирським узвозом, який спотворить панораму дніпровських схилів в районі Хрещатого парку.