Ледь не щодня у столиці трапляються аварії з автобусами, тролейбусами і трамваями, які є наслідком вкрай жахливого стану транспортної інфраструктури
Нещодавно мер Кличко звітував перед депутатами Київради про те, що минулого року було закуплено десятки одиниць автобусів, тролейбусів і трамваїв. Мовляв, кияни мають бути вдячні за такі потуги столичної влади. Втім, мер забув згадати у своєму звіті про те, що у місті також є багато громадського транспорту, якому вже давно час на “пенсію”. Останній випадок – в середу, 13 лютого, неподалік станції метро “Чернігівська” під час виконання чергового рейсу трамвай буквально розвалився на частини: в нього вирвало задній візок. Внаслідок аварії рух трамваїв було заблоковано в обох напрямках.
Минулого літа, коли киянам вдвічи підвищували вартість проїзду, чиновники ледь не божилися, що “вбиті” трамваї лишаться у минулому. Тож Depo.Київ вирішив зробити підбірку аварій з громадським транспортом, які сталися після того, як зросла вартість проїзду.
Зовсім нещодавно, 1 лютого, на Лісовому масиві теж зійшов з колій трамвай. Некерований вагон зупинився лише після того, як зніс два стовпи.
Назабаром, 5 лютого, сталась ще більш кричуща аварія, тільки вже з іншими видом громадського транспорту. Автобус маршруту №33 рухався вулицею Мілютенка, і, коли почав переїжджати “лежачих поліцейських”, у нього відірвало днище. Внаслідок цього, задня частина автобусу опинилась на асфальті. На місце навіть прибула технічна допомога, яка відбуксирувала автобус в парк для подальшого ремонту.
Ще один випадок з трамваєм стався наприкінці січня на вулиці Ташкентській. Тут внаслідок сходження трамвая з колій він став поперек проїжджої частини.
На початку лютого пасажири тролейбусу №37а, сплативши за проїзд, вимушені були ще відпрацювати штовхачами громадського транспорту. Тролейбус просто зламався у другій смузі руху, і пасажири почали його штовхати до найближчої зупинки.
Після підвищення вартості проїзду мало що змінилося і у метрополітені (там ціна поїздки подорожчала з 5 до 8 грн, – ред.). Наприклад, минулого літа під час дощів пасажири частенько вимушені були їхати у супроводі мутної води, яка, в силу конструктивних особливостей вагону, крапала з вентиляційних отворів.
Не слід забувати і про міську електричку, оператором якої є “Київпастранс”. Наприклад,пасажири можуть сісти у вагон, а двері в ньому не зачиняються. Їдеш собі з вітерцем і “насолоджуєшся” за вісім гривень проїзду.