У столиці продовжується експеримент над пасажирами наземного транспорту й тестування системи електронного квитка.
Сьогодні зранку у тролейбусі №28, як і належить, прозвучало оголошення про те, що власники «Картки киянина» забов’язані її валідувати. Заходить тітонька, намагається зафіксувати Карткою свій проїзд. Але на валідаторі написано «Система зачинена». Тітонька у відповідь оголошує: «Не хочеш, то й не треба». Повний салон пенсіонерів зривається на регіт. Тобто всі, хто їхав у салоні не зафіксували свій проїзд.
У кондуктора питають: «Хто мусить включити систему валідації, аби порахувати пільовиків?» У відповідь дуже невдоволений голос оголошує: «Це не моя справа, я не знаю. Хто має електронний квиток – купуйте талончики, система не працює. Сплачуйте за проїзд, зараз зайдуть контролери будете платити штраф».
-А як же електронна картка, куди я поклала кругленьку суму на 50 поїздок?, – питає дівчина.
-Нічого не знаю, платіть 8 гривень, купуйте талон. У нас план з продажу талонів. Купіть два талони, ще на вечір буде, – відповідає кондуктор.
-Але ж люди вже поповнили електронні картки! Навіщо мені платити двічі?, – обурюється дівчина.
-Це не моя справа, – відповідає кондуктор.
Такі сцени трапляються часто у столичному транспорті. Кияни, що придбали Е-білет чи картку, а таких, за словами директора Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова, вже більше 2 тисяч, тепер мають халепу ще й купувати паперові талони старого зразка, бо системи валідації то працюють, то не працюють. А кондукторам треба у будь який спосіб виконати денний план з продажу талонів, адже від цього залежить їх заробітна плата.