Креативна українська компанія Leo Burnett Ukraine презентувала Екоденник, що робить людей більш свідомими до проблем екології та вчить ставитися відповідальніше до навколишнього середовища.
Про це пише Nachasi.
Основна ідея «Екоденника» базується на принципі краудсейвингу, коли результат дає група людей пов’язана спільною ідеєю та метою.
Ефект можна побачити на реальних числах, як незначні зміни буденних звичок можуть допомогти природі.
Як вести Екоденник
«Екоденник» пропонує змінити наше буденне життя з користю для навколишнього середовища за допомогою різних челленджів або, як самі розробники зазначають, ековикликів.
Всього на сайті вже є 52 ековиклики на кожен день.
Джерело: https://shotam.info/v-ukraini-rozrobyly-tsyfrovyy-ekodennyk-shcho-zminiuie-dovkillia/