Команда Кличка, яка складається з посадовців, керівників комунальних підприємств і забудовників, сьогодні нахабно використовують адмінресурс. Все місто завішане білбордами і закидане газетами УДАРу, де голова КМДА Кличко, директор «Генплану» Сергій Броневицький, директорка департаменту молоді та спорту КМДА Юлія Хан, заступниця голови КМДА з самоврядних повноважень Марина Хонда, начальник управління цивільного захисту КМДА Роман Ткачук, бездипломний екс-заступник Кличка Володимир Бондаренко, керівник столичного метрополітену Віктор Брагінський та заступник голови КМДА Валентин Мондриївський вирішили поєднати свою роботу з партійною пропагандою. Вони проводять прес-конференції, розповідають що вони не зробили за 5 років і що зроблять найближчим часом. Це прямо порушує законодавство.
Ну і звичайно, тільки наївні люди повірять, що газета, яку роздають на кожному кроці сотні людей по місту, має наклад лише 100 тисяч.
Якби вони хотіли вести чесну в правовому сенсі кампанію, то мали б піти у відпустку на час агітації. Але зараз вони використовують службові приміщення, службовий транспорт, комунальні медіа за кошти киян й ведуть агітацію в умовах карантину в той час, коли опоненти позбавлені такої можливості через обмеження.
В умовах пандемії Кличко продовжує витрачати бюджетні кошти не на захист життя киян, а на власний піар. Частину перекидок з важливих статей на різні сквери і фонтани вдалось зупинити. Але не всі. Сьогодні ми бачимо як десятки мільйоні киян без тендерів і громадських слухань екстрено витрачаються на виборчі проекти. А реальні результати цього швидко ми побачимо вже після першої зими. Іншим передвиборчим проектом за наші гроші є 150 прорекламованих спортивних майданчиків з табличкою подякувати за них чомусь не платникам податків, а Кличку. Все б нічого, але ці майданчики не підходять для щоденних занять спортом, вони для тих, хто професійно займається силовими видами спорту, а для дітей вони взагалі небезпечні.
Через стурбованість людей COVID-19, яку активну підігріває мер Києва Віталій Кличко, який щоденно на брифінгу говорить про не позитивну динаміку захворювання, кандидатам в мери теперь не потрібно купувати навіть гречку за 20 гривень – теперь досить маски за 2. Так-так, це реальний приклад із життя. У поштових скриньках жителів столиці тепер стирчать не газети, а маски. Подешевшали українці у наших шановних політиків.
Отже, як бачимо, чинна міська влада продовжує, як і роками до цього, активно використовувати адмінресурс, а також знаходить нові можливості для піару, пов’язані з епідемією та карантином.
Проте я вірю, що зовсім скоро все зміниться і ми разом збудуємо країну успішних, не наляканих людей, яких за маску чи антисептик не купиш.