Карантин в Україні знову продовжено. А це черговий виклик для столичних центрів надання адміністративних послуг, які, як стратегічно важливі об’єкти інфраструктури, щодня в умовах пандемії обслуговують тисячі громадян: видають паспорти, реєструють народження, місце проживання, майно та бізнес.
Надзвичайно широкий спектр життєво необхідних людям послуг та суцільні фізичні контакти вже змусили столичні ЦНАП змінити формат своєї роботи, відповідно до вимог часу та заради безпеки і зручності киян. Переведення низки послуг в електронний формат та ухвалення низки урядових рішень з впровадження принципу екстериторіальності в наданні важливих адміністративних послуг як в межах окремих міст, так і в межах цілої країни, дав заявникам свободу обрання точок обслуговування незалежно від конкретного місця реєстрації чи місцезнаходження.
І ось черговий крок назустріч. З початку жовтня у сфері адміністративних послуг столиці чергове нововведення – відтепер громадяни мають можливість подавати документи суб’єктам надання послуг районних державних адміністрацій у будь-який ЦНАП міста Києва без прив’язки до певного району за принципом екстериторіальності.
Це робить точки доступу до послуг більш універсальними, а самі послуги ЦНАП доступнішими для громадян. Крім цього, принцип екстериторіальності підтримує баланс між потребами населення у послугах, зменшує зайве пересування мешканців транспортом по місту в умовах карантинних обмежень та є своєрідною страховкою від можливих форс-мажорів в роботі самих ЦНАП.
Тримаючи руку на пульсі актуальної картини дня, столична сфера адміністративних послуг знову на крок попереду в концепції наближення сервісів до користувача, адже отримання необхідних людині адміністративних послуг в повному обсязі та в зручному для неї місці, є прикладом європейських стандартів обслуговування, дотримання принципу рівності доступу до послуг та одним з основних індикаторів ефективності роботи ЦНАП – задоволеності громадян прямими вигодами та зручностями, які вони отримують.