Кандидати на посаду київського міського голови під час виборчої кампанії витратили на рекламу у Facebook понад $126 тис. (понад 3,5 млн гривень). Йдеться про витрати із персональних сторінок політиків у період від січня до 25 жовтня.
Як пише рух «Чесно», найбільше з персональної сторінки витратила Ірина Верещук («Слуга народу») — майже $69 тис. Це фактично половина всіх витрат столичних кандидатів.
Віталій Кличко, який переміг у першому турі київських виборів, витратив трохи більше $26 тис. — майже втричі менше, ніж Верещук.
Кандидат від ВО «Батьківщина» Олексій Кучеренко витратив на рекламу у Facebook $7,3 тис.
Деякі кандидати на пост мера не витрачали гроші на рекламу із персональних сторінок, натомість їх активно рекламували сторінки їхньої партії чи інші.
Сторінки, які просували кандидата у мери Києва Сергія Притулу, «Команда Притули» та «Притула UA», витратили на дописи понад $40 тис. Усі ці гроші — протягом вересня-жовтня.
Кандидат Андрій Пальчевський не витрачав грошей із персональної сторінки. Натомість усі сторінки, які агітували за нього та партію «Перемога Пальчевського», витратили на Facebook понад $143 тис. Серед них сторінки із назвами: «Перемога Пальчевського», «Асоціація платників податків. Київ», «Свободная Украина», «Украина Онлайн», «Полит Пост», «Полит Пресс» тощо.
«Улюблена» тема сторінок, які піарили Пальчевського, — результати опитувань, де кандидат та його партія мало не перемагають лідера перегонів Кличка.
До прикладу, один із постів просував інформацію, що «Перемога Пальчевського» набирає 14% на виборах до Київради. Натомість партія не набрала і 5%.
Кандидат Борислав Береза також не витрачав гроші на рекламу із персональної сторінки. Водночас сторінка «Еко Партія Берези», яка активно просувала кандидата, вклала у Facebook понад $13 тис.
Олександр Попов, кандидат від ОПЗЖ, витратив із персональної сторінки $5,5 тис. Ще $8,9 тис. вклали у рекламу зі сторінки «Кияни за Олександра Попова».
Джерело: Главком