«Хтось бачить у ній розгорнуту книгу, хтось – щит, а комусь лого нагадує позначку локації на карті. Кольори айдентики максимально київські: спокійний глибокий зелений, який живе у кожному дереві на схилах Дніпра та насичений яскравий помаранчевий, який світиться заходами сонця понад міськими забудовами», — кажуть у музеї.
Щоб донести до відвідувачів, що Музей Києва стає сучаснішим та відкритішим, у якості метафори для нової айдентики дизайнерка використала естетику спілкування у соціальних мережах — створила стікери-ілюстрації.
«Музей у класичному розумінні – це достатньо холодна та закрита інституція, яка ніби дивиться на відвідувача трохи звисока. Мені хотілося зробити музей ближчим до свого відвідувача, а його образ – більш людяним, теплим та привітним», — пояснює дизайнерка та ілюстраторка Юлія Строй.
Музей (історії) Києва – це складна структура з довгою назвою, що займається багатогранною діяльністю, орієнтується на широку аудиторію і розташована по усьому місту у 9 різних філіях.
«У Музеї Києва відбувається багато класних масштабних проєктів, які часто не отримують гідної уваги з боку аудиторії та ЗМІ. Це пов’язано в першу чергу з тим, що образ музею як інституції не є цілісним та впізнаваним. Це підтвердило дослідження – аналіз ринку, аналіз конкурентного середовища та опитування цільової аудиторії», — каже PR-менеджерка музею Ірина Ковалькова.
Новий дизайн-код впроваджуватиметься поступово: спершу замінять зовнішню комунікацію у соціальних мережах, афіші та анонси виставок і заходів, а згодом музей сподівається запустити лінійку мерчу.
Джерело: Громадське