“Сказав пан – кожух дам”. За 20 років – 100 станцій метро?

4 Грудня 2020 15:00

Протягом наступних 20 років у Києві планують побудувати понад сто нових станцій метрополітену і дві нові гілки метро.

Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на Facebook-сторінку комунальної організації “Київгенплан”.

Згідно з планом,  упродовж 7 років передбачається запустити перші 5 станцій – Райдужна, Труханів Острів, Суднобудівна, Подільська та Глибочицька –  четвертої Подільсько-Вигурівської лінії метро, відомої як метро на Троєщину.

Загалом лінія складатиметься з 21 станції і проляже з південно-західної частини міста від зупинки залізниці “Окружна дорога” в районі Жулянського шляхопроводу через центр міста по Подільському мосту до житлових районів Воскресенки та Вигурівщини – Троєщини.

На етап 7 років також заплановано:

  • будівництво та введення в експлуатацію 15,0 км ліній та 13 станцій метрополітену, у т.ч.:
  • Святошинсько-Броварська лінія – подовження лінії від ст. “Академмістечко” в бік зупинного залізничного пункту “Новобіличі” (1,3 км, 1 станція); будівництво другого входу-виходу на ст. “Вокзальна”;
  • Оболонсько-Теремківська лінія – подовження лінії на житлові масиви Теремки І та ІІІ від ст. “Теремки” до ст. “Одеська” (0,8 км, 1 станція);
  • Сирецько-Печерська лінія – подовження лінії від ст. “Сирець” на північний захід у бік житлового масиву Виноградар (5,7 км, 4 станції), відкриття станції “Львівська брама”;
  • будівництво другої черги електродепо “Харківське” та нового електродепо “Виноградар”;
  • Організація другого пересадочного вузла між станціями “Золоті ворота” та “Театральна”.

П’ята лінія метрополітену буде з’єднувати два береги столиці, але її будівництво ще на початковій стадії розробки. Трасування, розміщення станцій та електродепо будуть визначені при розробці Комплексної схеми транспорту м. Києва та інших стадіях проєктування лінії.

План будівництва метро на наступні 20 років:

  • Святошинсько-Броварська лінія – добудова другого входу-виходу на станції “Університет” і будівництво електродепо “Новобіличі”;
  • Оболонсько-Теремківська лінія – відділення від станції “Іподром” уздовж Кільцевої дороги в бік вулиці Луценко, будівництво електродепо “Теремки”;
  • Сирецько-Печерська лінія – запуск станції “Теличка”, подовження лінії від станції “Червоний Хутір” до вулиці Старобориспільська;
  • Подільсько-Воскресенська лінія – подовження від станції “Глибочицька” до станції “Солом’янська площа”;
  • подовження від станції “Райдужна” на житловий масив Вигурівщина-Троєщина;
  • подовження від станції “Райдужна” вулиці Братиславська “(1,4 км, 2 станції).