Вагоноремонтний завод КП “Київський метрополітен” уперше самостійно провів модернізацію поїзда із 5-ти вагонів.
Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Густєлєв, повідомляє Depo.Київ з посиланням на сайт КМДА.
За його словами, після модернізації столична підземка отримала практично новий потяг, зручний як для пасажирів, так і для машиніста.
“Корпус вагонів зроблено зі склопластику, нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки. У вагонах – нове дверне обладнання, вікна, салонне освітлення з використанням економних світлодіодних світильників тощо. У кабіні машиніста встановлено новий пульт управління, кондиціонер, дзеркала заднього виду та лобового скла з електропідігрівом”, – зазначив Густєлєв.
Також уперше у київському метро застосували систему візуального станційного інформування пасажирів у салоні вагонів, яка відображає схему лінії метрополітену та перебування поїзда в реальному часі під час руху на лінії.
За словами чиновника, у модернізованому поїзді підвищено надійність роботи електрообладнання та пожежної безпеки. Усі матеріали та обладнання для капітального ремонту були закуплені у вітчизняних постачальників через систему електронних закупівель ProZorro.
Вартість модернізованого поїзда з 5-ти вагонів склала 35 млн грн.
Найближчим часом повністю оновлений поїзд вийде на синю лінію столичного метрополітену.