Розпочався бюджетний процес-2022. Серед недоторканних статей Державного та місцевих бюджетів кошти на утримання структур влади та на піар посадовців. Тут і соціологія й рекламні послуги та звісно – фінансування ЗМІ.
Перед веде «європейський Київ». В бюджеті ковідного 2021 року на утримання телеканалу та радіо КИЇВ, а також «Вечірнього Києва» та інтернет-ресурсів передбачено 178 мільйонів гривень. Саме в останні роки, коли йшов процес роздержавлення ЗМІ, команда Кличка навпаки збільшувала фінансування комунальних ЗМІ:
2016 рік – 37,6 млн.грн
2017 – 56,6 млн.грн.
2018 – 75,5 млн.грн
2019- 105,1 млн.грн
2020 – 144,4 млн.бюджетних гривень!
Згідно проекту місцевої цільової програми розвитку інформаційно-комунікаційної сфери Києва на 2022-24 роки пропонується виділити 765 мільйонів на фінансування ЗМІ, із них майже 600 млн. – на утримання каналу «Київ»,
На сьогодні телеканал «Київ» – це комунальне підприємство, яке повністю підпорядковане Кличку і К. Тут немає ані наглядової ради, ані жодного реального впливу громади Києва. За таких обставин редакційна політика каналу -це піар міських посадовців та партії Кличка.
Подібна ситуація і в багатьох інших містах України. Для прикладу, на утримання комунального каналу «Віта» у Вінниці заклали в 2021 році більш як 20 мільйонів бюджетних гривень. Тут теж на гроші вінничан прославляють міського голову та владну в місті партію Гройсмана.
Загалом в бідній, коронавірусний країні СОТНІ МІЛЬЙОНІВ гривень платників податків йдеться на примітивну рекламу та піар місцевих чиновників.
Невже цієї медійного пропаганди за бюджетні кошти не бачить Нацрада з питань телебачення та радіомовлення, відповідне Міністерство і депутати місцевих рад?!
Матеріал підготовлено для Детектор медіа.