Київтеплоенерго рекомендує киянам звертатися за інформацією про причини відсутності комунальних послуг на спеціальний міський ресурс.
Комунальні служби автоматично передають до служби 15-57 інформацію про відключення, аварії, технічні роботи та багато інших даних. Тому Київтеплоенерго закликає своїх споживачів звертатися саме до цього міського ресурсу щодо причин відсутності комунальних послуг.
15-57 — це міський ресурс, що дозволяє дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення
«Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ обробляє цю інформацію та повідомляє клієнтів про статус послуг у будинку. Можна налаштувати SMS-інформування безпосередньо на ваш смартфон», – пояснили в Київтеплоенерго.
- Інформацію про статус послуг ЖКГ також можна дізнаватись онлайн на цьому сайті.
- Телефоном — за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону) або (044) 500-1557 (з мобільного).
Джерело: “Інформатор”