Під канонаду ракетних обстрілів посадовці Києва задумали чергову транспортно-корупційну оборудку. І це Вам не підвищення ціни в метро з 5 до 6, 50 для киян і 8 гривень для решти громадян, як в 2018 році. (Про цю дику за механізмом прийняття рішення і за цинізмом історію я у свій час неодноразово писав. Тоді діти олігархів, які керували транспортним напрямом Києва, на відпочинку в Маямі «науково визначили» «справедливу ціну» для пересічних киян). Нинішні ж плани – грандіозно-цинічніші: йдеться вже про підвищення до 24-25 гривень за одну поїздку, тобто в ЧОТИРИ РАЗИ!
З огляду на чергову транспортну аферу влади Києва хотілося б запитати:
– а ви не пробували навести порядок із оплатою в тисячах маршруток Києва, де досі розрахунок ведеться ГОТІВКОЮ та поза БЮДЖЕТОМ?
– що там із поверненням вкрадених 1,5 МІЛЬЯРДА гривень на будівництві метро на Виноград під орудою одного із депутатів «Удару Кличка» генерала Брагінського? Маразм ситуації в тому, що очільник транспортного департаменту КМДА пояснює необхідність революційного підвищення оплати проїзду в метро …необхідністю чергового вливання 1,4 МІЛЬЯРДА гривень в чергову добудову метро на Виноградар?!
– і де загубилися мільярди підсанкційного російського олігарха Фукса, друга Авакова і Кличка, які він заробив на боргах київського метро і якому СБУ висунуло підозру у масштабних фінансових махінаціях на понад 100 мільярдів гривень?
А є ще супер просте і справедливе рішення, як одним голосуванням в Київраді знайти ці 1,4 мільярди на транспортні проблеми столиці:
перенаправити 720 мільйонів гривень із так званих депутатських фондів та сотні мільйонів гривень на зарплати 420 помічників цих депутатів із усіх фракцій Київради.
Я нагадує також, що влада Києва – медійно-піарний чемпіон за гроші киян. Вже десятий рік війни із бюджету, щорічно, не менш як 200 мільйонів наших гривень витрачається на прославляння у ЗМІ «патріотичних і європейських» чиновників Києва.