Дептранс не зміг натиснути на підрядників, які будують споруду, з тим, щоб вони пришвидшили темпи роботи, у підсумку коли саме буде зданий міст, сказати можуть хіба гадалки.
У Дептрансі КМДА не змогли дотриматися обіцянки, даної очільником Русланом Кандибором, про відкриття Подільсько-Воскресенського мосту у жовтні 2024 року. Нині точна дата повноцінного його відкриття ще не визначена, а питання організації руху для громадського та іншого транспорту вирішуватиметься під час завершення робіт. Втім, вже відомо, що найближчим часом роботи точно не завершаться, а відкриття мосту – відкладається.
Про чергові затримки розповіли виданню “Хмарочос” у відповіді на інформаційний запит КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд”. Попри те, що у серпні 2024-го директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор повідомляв, що для всього транспорту Подільсько-Воскресенський міст відкриють уже наприкінці жовтня, роботи ще не завершені. І вони навряд чи завершаться найближчим часом, додали комунальники.
Зазначимо, що наприкінці 2023 року міський голова відкрив рух недобудованим мостом для одного автобуса, який, як писав Інформатор, називають “екскурсійним” за маршрут і за те, що він пролягає недобудованим мостом. Зараз проїзд дозволяється спецтранспорту, автомобілям екстрених служб і цьому-таки автобусу №111. Відтак, повноцінний рух мостом повинен розвантажити транспортне сполучення решти міста з житловим масивом Троєщина.
Рух планують відкрити, добудувавши заїзди на міст з Троєщини, де трамваї з’єднуються з електричкою. Туди курсуватимуть мінімум два транзитні автобусні маршрути. Автобуси забиратимуть пасажирів з кінцевої зупинки трамвая та електрички та доїжджатимуть через міст на Поділ.
Нагадаємо, активні роботи на будівництві заїздів на Подільсько-Воскресенський міст почалися взимку та навесні 2024 року. Ще у квітні Інформатор писав про помітний прогрес на спорудженні лівобережних підходів. Будівельники вже завершують буріння буросічних паль для спорудження тунелів метро в бік Троєщини. Також активно йшли роботи з влаштування тунелю-“проколу” під залізницею в бік трамвайного кільця.
Джерело: “інформатор”