Киян закликають користуватися чат-ботом про комуналку: які переваги

19 листопадаа 2025 17:56

Колаж: Наталія Слінкіна

 

Показання лічильників приймаються щомісяця — з 5-го числа і до останнього дня місяця.

То ж передавати показання зручніше.

Передавайте дані у Telegram (https://t.me/komunalkaua_bot) та Viber (http://www.viber.com/chatbotgercua)

Також передавати показання можна через:

• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу (https://komunalka.ua/cabinet/);

• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго (https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/);

• телефон Call-центру: (044)247-40-40, з моб.: (099)247-40-40, (093)-247-40-40, (096)247-40-40;

• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);

• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів районів міста (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/).

Власники бойлерів мають щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.

Джерело: «Вечірній Київ»