Показання лічильників приймаються щомісяця — з 5-го числа і до останнього дня місяця.
То ж передавати показання зручніше.
Передавайте дані у Telegram (https://t.me/komunalkaua_bot) та Viber (http://www.viber.com/chatbotgercua)
Також передавати показання можна через:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу (https://komunalka.ua/cabinet/);
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго (https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/);
• телефон Call-центру: (044)247-40-40, з моб.: (099)247-40-40, (093)-247-40-40, (096)247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів районів міста (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/).
Власники бойлерів мають щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Джерело: «Вечірній Київ»

