Міська влада розпочала роботу над визначенням ділянок, де будуть облаштовані транспортно-пересадочні вузли для трансферу пасажирів з приміського та міжміського транспорту на метрополітен і наземний міський транспорт. Про це повідомив радник голови КМДА з питань транспорту Олександр Кава.
“Зараз у місті працює лише один сучасний транспортно-пересадочний вузол, який забезпечує сучасну інтеграцію міжміського та приміського транспорту з міським – пересадочний вузол “Видубичі”, який забезпечує швидку і зручну пересадку для автобусів і маршруток з дніпропетровського і кіровоградського напрямків – траси Н-01 і Р-01. І надалі ми плануємо створити такі центри на 5 в’їздах до столиці”, – сказав він.
Однак, за словами Кави, особливу увагу планується приділити поєднанню з містами-супутниками Києва, з яких щодня в столицю на роботу їздять сотні тисяч осіб.
“Такі транспортно-пересадочні вузли дозволять оптимізувати транспортний трафік у столиці. Люди будуть доїжджати до Києва на приміському та міжміському транспорті до пересадочних вузлів, які будуть інтегровані зі станціями метрополітену і зупинками наземного транспорту. Таким чином, ми зможемо розвантажити столичні дороги в центрі, адже на сьогодні щодня в столицю в’їжджають в середньому 12 тисяч приміських та міжміських автобусів та маршруток”, – пояснив він.
При цьому радник голови КМДА додав, що сьогодні переважна більшість наявних у місті автостанцій не забезпечують швидку і якісну пересадку, що призвело до виникнення стихійних зупинок і місць відстою приміських та міжміських автобусів та маршруток.
Кава також нагадав, що мер Києва Віталій Кличко звернувся до керівництва Київської облдержадміністрації з пропозицією провести конкурс на організацію перевезень приміськими маршрутами, термін дії яких закінчився. Це дозволить впорядкувати рух приміських та міжміських маршруток автошляхами столиці.