Напередодні парламентських виборів у столиці користується популярністю політична реклама на балконах. Про це кореспонденту Gazeta.ua розповіла менеджер одного з київських рекламних агентств Марія Данилевська.
“Найкраще на цьому заробляють кияни, які живуть на центральних вулицях столиці, – каже Данилевська. – Як правило, на таку рекламу киян вмовляють адресні агітатори. Платять 200 гривень перед монтажем реклами на балконі, і стільки ж обіцяють віддати за день до виборів, коли прийдуть знімати рекламу. Багато хто обіцяну другу половину може не побачити. Тому краще працювати через рекламне агентство. Так надійніше”.
За словами менеджера, перевагу віддають тим, чиї балкони виходять на дорогу, а не у двір.
“Для Києва реклама на балконі – це нормальна практика, – запевняє Марія. – На балконах часто рекламують ліки, косметику, дитячі товари та курси іноземних мов. У будинку, де орендує офіс наше рекламне агентство, за допомогою банерів на балконі рекламують агентство нерухомості, салон краси, стоматологічний кабінет і службу таксі”.
Банер з політичною рекламою повинен висіти на балконі 2-3 тижні.
“Протягом цих 2-3 тижнів, доки балкон прикрашатиме банер з лозунгами кандидата у депутати чи програмою політичної партії, яка балотується, просимо власників квартир не вивішувати на балконі білизну, не захаращувати його дошками чи іншим мотлохом. Працівники агентства часто перевіряють, чи банер не пошкоджено і не демонтовано. Аби відзвітувати перед замовником, фотографуємо балкони з рекламою”, – пояснюють у рекламному агентстві.