Корреспондент.net поцікавився, що робити, якщо в квартирі не працює опалення.
У разі якщо в будинку підключили теплопостачання, а в окремих квартирах все ще холодні батареї, потрібно звертатися в ЖЕК. Про це в коментарі Корреспондент.netповідомили в прес-службі Київенерго.
За словами фахівців, до початку опалювального сезону ЖЕКи проводять підготовку внутрішньобудинкових мереж до подачі теплоносія, що, крім іншого, передбачає усунення так званих повітряних заторів, які утворюються через простій системи. Якщо роботи були проведені неякісно, то при підключенні центрального опалення в батареях може виникнути наявність повітря.
“Ми тепло підводимо до будинку. Все, що стосується розподілу тепла у внутрішньобудинкових мережах, – це відповідальність ЖЕКів”, – сказали в Київенерго.
У Київській держадміністрації рекомендують, щоб прийшов слюсар і усунув це, потрібно зателефонувати в ЖЕК і повідомити про таку проблему. Але у випадку якщо ніхто з комунальної служби так і не прийшов, необхідно взяти паспорт і написати офіційну заяву в житлово-експлуатаційну контору.
Якщо ж у будинку повністю немає теплопостачання, столична влада рекомендує звертатися в контактний центр міста Києва. Залишити скаргу також можна і на сайті КМДА. Зазначимо, що кількість повідомлень про відсутність тепла у столиці зросла.
Раніше повідомлялося, що Київенерго станом на 6:00 середи, 29 жовтня, підключило до центрального опалення 9 426 житлових будинків, що становить 98,4% від загальної кількості. Також підключені до опалення 213 лікувальних установ (93,8% від їхньої загальної кількості) та 492 дитсадки (100%).