У міському транспорті “знайшли управу” на безбілетників

13 листопадаа 2014 10:03

encrypted-tbn2.gstatic.com

encrypted-tbn2.gstatic.com

З метою зменшення втрат збору виручки КП «Київпастранс» впроваджує заходи з боротьби з недобросовісними пасажирами, так званими зайцями, які не сплачують за проїзд. Останнім часом також виникає багато випадків використання пасажирами фальшивих посвідчень пільговиків, повідомляє прес-служба КМДА
«Один пасажир, який з повагою ставиться до роботи працівників транспорту і добросовісно сплачує послуги, якими користується, фактично платить і за проїзд «зайців». При цьому, КП «Київпастранс» не має можливості повною мірою забезпечити виконання вимог пасажира, який сплатив за проїзд, стосовно підвищення якості надання транспортних послуг у зв’язку втратами, які несе підприємство. Так бути не повинно, і ми працюємо над тим, щоб привчити усіх пасажирів відповідально ставитись до виконання своїх обов’язків – сплачувати за свій проїзд», – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.
Наразі тимчасово на 55 маршрутах громадського наземного транспорту з незначним пасажиропотоком у міжпіковий час та у вечірні години, коли пасажиропотік мінімальний, впроваджено практику пропуску пасажирів для входу і виходу у автобуси на тролейбуси через передні двері, у трамваях на вхід через передні двері, вихід на усі двері.
Такі заходи вже дали перші результати, в середньому на 55 маршрутах денна виручка виросла на 4%. Як приклад:
на автобусному маршруті №30 зросла на 5,2%;
на автобусному маршруті №108 зросла на 6,4%;
на тролейбусному маршруті №44 зросла на 13,5%;
на трамвайному маршруті №22 зросла на 4%.