Вантажівки Coca-Cola, червоні чашки в Starbucks, а тепер і нова реклама мережі британських універмагів John Lewis, – в комерціалізації Різдва немає нічого нового, але саме останній бренд вміє знімати найзворушливіші рекламні ролики з року в рік.
Останній рекламний ролик John Lewis, створений агентством adam & eveDDB, без всяких сумнівів розділить глядачів на два табори: поки одні будуть критикувати його за зайву сентиментальність, інші відчують справжній передоз розчулення. Чому? Не будемо вдаватися в деталі, об’єднані під загальною концепцією про ідеальне Різдво, але порекомендуємо скоріше ознайомитися як з роликом, що зібрав за 4 дні 10 мільйонів переглядів, так і згадати рекламу одного з найбільших рітейлерів Великобританії за останні кілька років.
2014
2013
2012
2011
2010