У Київводоканалі роз’яснили щодо повірки квартирного лічильника

30 листопадаа 2014 12:39
kyiv.ridna.ua

kyiv.ridna.ua

У зв’язку з тим, що тема повірки та встановлення квартирних лічильників води не втрачає своєї актуальності, Київводоканал продовжує роз’яснювальну роботу серед споживачів. Зокрема, звертаємо увагу, що виконавцем послуг водопостачання та водовідведення для мешканців багатоквартирних будинків Товариство стало лише з 1-го липня 2014 року відповідно до Закону України №1198. Про це повідомили в прес-службі Київводоканалу.

Отже, лише ті мешканці, які встановили нові лічильники після цієї дати або вчасно здійснили повірку, можуть розраховувати, що наступна повірка буде виконана за рахунок ПАТ «АК «Київводоканал» як виконавця послуги з водопостачання. Адже наразі Товариство готує розрахунки структури тарифу для подання на розгляд НКРЕКП, які включають також і послугу повірки лічильників.

Однак, навіть якщо ця складова увійде до тарифу у 2015 році – лічильники, які прострочили термін експлуатації чи повірки до 1-го липня 2014 року, не будуть повірені чи замінені безкоштовно.

Прилади з простроченою повіркою чи терміном експлуатації будуть зняті з комерційного обліку, і обсяги спожитої води нараховуватимуться відповідно до показників будинкового лічильника.

Нагадаємо, міжповірочний інтервал приладу обліку – три-чотири роки, термін експлуатації – 10-12 років. Ці дані повинні бути у технічному паспорті лічильника.

Крім того, слід зазначити, що Закон «Про метрологію та метрологічну діяльність» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2014, № 30, ст.1008), згідно з яким періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання, набуває чинності лише з 01.01.2016 року.

Повний перелік організацій, які мають право здійснювати повірку лічильників можна переглянути на сайті Київводоканалу.

Джерело: Хрещатик