Про це повідомляє сайт енергокомпанії.
У центрі клієнти можуть отримати консультації з питань електропостачання, опалення та гарячого водопостачання, дізнатися про комплексну пропозицію щодо заміни приладів обліку електроенергії та енергоефективності.
“У новому центрі обслуговування клієнти “Київенерго” можуть укласти договір з компанією, оформити заявку на послугу, отримати довідку про стан заборгованості, звірити розрахунки, оформити пільгу, скласти графік погашення заборгованості та скористатися іншими послугами компанії”, – йдеться в повідомленні.
Також у центрі є зона самообслуговування, де можна самостійно провести звірку розрахунків і оплатити рахунки онлайн або навчитися цьому за допомогою фахівців компанії.
“Кожен з центрів обслуговування “Київенерго” приймає клієнтів незалежно від району проживання або прописки”, – наголосили в енергокомпанії.
Щоб не стояти у “живій” черзі у центрі обслуговування, можна завчасно забронювати місце в електронній черзі і запланувати свій візит за 1-9 днів.
Крім центрів обслуговування клієнтів, консультацію можна отримати на сайті “Київенерго”, на сторінці компанії у Facebook, а також в контакт-центрі (1588 або(044) 202-1588 для дзвінків з мобільного).
Новий центр обслуговування клієнтів став десятим за рахунком. До кінця 2014 року “Київенерго” планує відкрити ще 2 таких заклади.