Про це на прес-конференції 24 грудня сказав заступник голови КМДА Ігор Ніконов, повідомляють “Українські новини”.
“Ми пройшли всі процедури і готові підписувати договір. Люди матимуть 3 види хліба, 3 роки вони (“Київхліб”) не мають права ці ціни змінювати. Я думаю, що при сьогоднішньому зростанні цін це хороші умови для захисту незахищених верств населення”, – сказав він.
Реалізація договору передбачає встановлення 200 тимчасових споруд роздрібної торгівлі у зручних для киян місцях в кожному районі міста.
За попередніми підрахунками, обсяг залучених інвестицій до реалізації кожного з 4 лотів становитиме близько 46 мільйонів гривень.
Відповідно до договорів, термін установки об’єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними виробами становить від 6 тижнів до 4 місяців.
Перший такий об’єкт, за словами Ніконова, з’явиться у столиці вже в січні.
Так, “Київхліб” зобов’язується протягом 3-х років здійснювати продаж хліба житньо-пшеничного (“Український”) вагою 0,95 кг за ціною 5,25 гривні, хліба пшеничного 1 ґатунку (“Пшеничний”) вагою 0,65 кг за ціною 4,05 гривні, батона нарізного (“Київського”) вагою 0,5 кг за ціною 4,15 гривні.
Ці види хліба мають бути постійно в наявності і становити не менш як 70% від загального асортименту.
Крім того, загальний асортимент продовольчих товарів, крім хліба, який може реалізовуватися в зазначених об’єктах, включає молочну групу товарів, безалкогольні напої, інші кондитерські вироби, чай, каву.
Разом з тим оскільки договір підписаний строком на 5 років, його умови передбачають, що компанія “Київхліб” по закінченню 3 років може звернутися до Київміськадміністрації з проханням переглянути вартість соціальних сортів хліба.
Це обумовлено тим, що економічна ситуація в країні може суттєво змінитися.
Як відомо, у серпні ПАТ “Київхліб” звернувся до КМДА з проханням дозволити підняти ціни на хліб на 20%.
У свою чергу Київська адміністрація закликала виробника хліба мінімізувати підвищення цін.
Однак з 18 серпня “Київхліб” таки підняв ціни на хлібобулочні вироби на 30-90 копійок.
Після цього столична влада, щоб стримати зростання цін на хліб, вирішила створити велику мережу точок роздрібної торгівлі хлібобулочними виробами.
Зокрема, планувалося створити 400-500 закладів для прямого доступу виробників хліба до споживачів.
10 вересня було оголошено інвестиційний конкурс на створення такої мережі з 200 хлібних кіосків.
“Київхліб” виступив проти будівництва дешевих хлібних магазинів у столиці.
Однак 6 листопада на сайті КМДА з’явилось повідомленні, що ПАТ “Київхліб” переміг у конкурсі (виграв по всіх 4 лотах) на створення мережі з 200 магазинів з продажу соціального хліба і хлібобулочних виробів у столиці.