Киянам доведеться чекати громадський транспорт ще довше

13 Січня 2015 09:00

img.kiev.pravda.com.ua

img.kiev.pravda.com.ua

З 12 січня КП “Київпастранс” на 177 одиниць скоротив кількість громадського транспорту, що курсує у столиці, та закрив кілька автобусних і тролейбусних маршрутів.

Про це повідомляє сайт підприємства.

“У зв’язку з відсутністю необхідного фінансування для утримання рухомого складу КП “Київпастранс” змушене тимчасово зменшити кількість рухомого складу на автобусних, тролейбусних, трамвайних маршрутах”, – йдеться в повідомленні.

Зокрема, на 120 одиниць буде зменшено кількість машин на автобусних маршрутах, на 40 одиниць на тролейбусних маршрутах, на 17 одиниць на трамвайних маршрутах.

Крім того, з 12 січня буде зупинено роботу автобусів №2, №5, №43к та №79, а також тролейбусів №2, №25 та №32.

Як пояснили у підприємстві, ці маршрути закривають у зв’язку з низьким пасажиропотоком та альтернативою у перевезеннях.

“Основними причинами скрутного фінансового стану КП “Київпастранс” є низький тариф на проїзд та виділення в неповному обсязі компенсації проїзду пільгових категорій громадян в наземному транспорті”, – йдеться в повідомленні.

Керівництво “Київпастрансу” просить киян та гостей міста поставитись з розумінням до тимчасових незручностей.

Як відомо, вранці 17 грудня 2014 року сотня співробітників “Київпастрансу” перекрили рух по вулиці Грушевського з вимогою виплати заробітної плати.

18 грудня на вулиці міста не вийшов жоден з 214 столичних трамваїв. Так київські транспортники продовжили акцію протесту.

Через страйк трамваїв у Києві виникли затори. Трафік був перевантажений, деякі маршрутки проходили повз черги пасажирів, не зупиняючись – і багато людей були змушені іти до метро пішки.

18 грудня КП “Київпастранс” заявив, що почав погашення боргів з заробітної плати працівникам підприємства, віддати людям зароблене обіцяли до 29 грудня.

Мер Києва Віталій Кличко звинуватив Кабмін у страйку транспортників. При цьому у Мінфіні спростували заяву Кличка.

“Держава в повному обсязі виконує взяті нею зобов’язання щодо перерахування субвенції”, – запевнили у Мінфіні ідодали, що Києву виділили понаднормово 8,7 мільйона гривень для виплати зарплат працівникам КП “Київпастранс”.

Згодом у КМДА заявили, що уряд компенсував лише 22% коштів на проїзд пільговиків.

Як відомо, 25 грудня 2014 року Київрада виділила “Київпастрансу” 50 мільйонів на погашення зарплатних боргів.

У грудні у деяких маршрутах, які курсують з Троєщини до центру Києва, підвищили вартість проїзду до 4-5 гривень, у січні подорожчало ще кілька маршруток.

З нового року багато маршруток можуть подорожчати до 6 гривень. За словами в. о. директора департаменту транспортної інфраструктури Івана Шпильового, транспортники ще в грудні звернулися з проханням підвищити тарифи до 4-6 гривень за поїздку.

Київська адміністрація пропонує підвищити тарифи на проїзд у комунальному транспорті у 2 рази: на метро та міську електричку до 4 гривень, на наземний транспорт – до 3 гривень за одну поїздку. Наразі триває громадське обговорення тарифів.

Мерія має намір підвищити вартість проїзду в комунальному громадському транспорті з 1 лютого.