Із 7 лютого зняли з продажу разові комбіновані квитки для проїзду трамваєм та кільцевою міською електричкою (або автобусом та електричкою), які коштували 2 гривні. Тепер кияни, які користувалися цією послугою, мають заплатити в 3,5 рази більше, а саме 7 гривень: 3 — за проїзд на трамваї (чи автобусі) та 4 — за проїзд в електричці. Про це повідомили МІС «Сіль» працівники Київпастрансу.
Фото: vk.com/citytrain
Альтернативу можна знайти в абонементному проїзному квитку, повідомили нас в офіційній довідці при Київській міській державній адміністрації. «Проїзний на два види транспорту, трамвай (або автобус) і електричка, коштує 260 гривень, на півмісяця — 130 гривень», — розповіли в контакт-центрі.
Зазначимо, що послугою міської електрички активно користувалися жителі масиву «Троєщина», і цей вид транспорту був запропонований як заміна метро. Проте за нової цінової політики вже є сумніви, що кияни будуть користуватися цим транспортом.
«Уже не їздитиму електричкою, бо є альтернатива — маршрутка, яка ходить кожні 10 хвилин. А електричка має їхати кожні 15 хвилин, а фактично — кожні 30 хвилин. Тепер мені це невигідно. Щоб скористатися міською електричкою, яка ходить через раз, я маю заплатити 7 гривень, хоча раніше за це задоволення платив лише 2 гривні», — коментує своє обурення пасажир.
«Я доїхала сьогодні на роботу за 7 гривень!!! Хоч у п’ятницю це коштувало 2 гривні (електричка + трамвай). Маршруткою їхати вже дешевше. Немає слів…» — уже з’явилися перші відгуки на офіційному пабліку електрички в соцмережі.
«Насправді електричкою користуватися доволі комфортно, — розповідає пасажир, — немає заторів, можна спокійно доїхати на роботу за досить короткий час. Єдиний негатив до подорожчання був — що їздили вони погано, часто скасовували рейси».
Уже давно з’являлися повідомлення Київпастрансу, що плата за проїзд в електричці — символічна і діяльність електрички міста — збиткова.