Основна проблема міських ЖЕКів – черги, бюрократія, неякісне виконання роботи, непрофесіоналізм та недоброзичливість працівників.
Про це свідчать результати опитування щодо сервісу в ЖЕКах, яке проводить міська влада.
Станом на середину березня власну думку щодо бажаних стандартів обслуговування у житлово-експлуатаційних організаціях висловили більше 500 киян.
“75% респондентів називають найбільшою проблемою в ЖЕКах черги та бюрократичний підхід до роботи. До цього додаються чисельні випадки неякісного або невчасного виконання звернень – 63%. На непрофесіоналізм та недоброзичливість працівників нарікають 62% опитаних”, – йдеться в повідомленні прес-служби КМДА.
При цьому 71% споживачів послуг наполягає на наявності інформаційної дошки з довідками та зразками документів у ЖЕКові, а 64% наголошують на комфортних умовах перебування (облаштовані місця для очікування, ремонт приміщення тощо).
“Кожен керівник ЖЕКу у кожному районі Києва повинен зрозуміти, що найголовнішим його завданням є обслуговування киян. І якщо люди не задоволені його роботою, то виникає питання: чи доцільно йому далі займати цю посаду”, – сказав заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Він додав, у столиці вже звільнили 14 керівників ЖЕКів та районних управлінь ЖКГ, які не могли забезпечити належний рівень роботи з людьми.
Пройти опитування можна на сайті Київської міської влади.