Як не рахується з простими українцями “Укрзалізниця” або сервіс “по-українськи”

19 Березня 2015 16:41

IMG_1454

На Київському вокзалі неможливо купити квитки, не вистоявши у довжелезній черзі. На жаль, це «українська аксіома», хто ще не вірить цьому, завітайте. Коли зміниться ситуація і звичайного громадянина почнуть поважати в Україні?Риторичне запитання, на жаль, поки без відповіді.

Так, розкажу про ще один приклад неповаги до громадян: прийшовши на центральний вокзал Києва, щоб купити квиток на регіональний потяг №823 Київ-Шепетівка, мене спіткала політика «закритих дверей» або точніше «віконечок-кас». Так, усі три каси, що мають обслуговувати пасажирів у регіональних напрямках були зачинені №34,35 та 36.

Ви подумаєте, що це була перерва, однак ні, на самих віконцях написано, що перерва триває у цих касирів з 12 до 13, а потім вони мають усі три працювати. Однак, ні о 13, ні о 13-15 та навіть о 13-50 жодна із цих кас так і не відкрилась? Хоча поруч без обіду працювала спокійнісінько каса Інтернет-замовлень. Так, звісно, логіка Укрзалізниці виглядає таким чином: хочеш квиток на регіональний потяг – переплати близько 8-10 гривень за Інтернет –замовлення. А якщо ти бабуся, яка рахує кожну копійку власної пенсії чи просто не вміє користуватись інтернетом?!

Та ще жахливіший сервіс виявився на приміському вокзалі, там з 10 кас працювало тільки 3 та адміністратор квиткових кас, причому у дві каси вилаштувались довжелезні черги, а навпроти працювала – одна. Зазначу, що усі каси були марковані однаково –  приміські каси, без будь-яких позначень, регіональні, на потяги підвищеного комфорту чи інші. 19 березня о 13-15 підійшовши до цієї каси, де не було жодного відвідувача після запитання чи можу купити потрібний квиток, касир відповіла категорично ні і відправила у каси навпроти, де вже стояла черга, а на моє прохання пояснити, яка між касами різниця і чому вона не обслуговує пасажирів, вона дати чіткої відповіді не змогла, а її аргумент мене просто вразив: «Тому що!». І це при тому, що жодних позначень на регіональні напрямки не існує на приміському вокзалі, а біля її віконця жодного покупця квитка не було, вона просто ліниво позіхала.

IMG_1454.JPG

Такого зневажливого відношення до людей українці не заслуговують!Коли зміниться сервіс Укрзалізниці і її працівники стануть людьми?

IMG_1456

І на додаток: потяг №823 із позначенням «Експрес» та підвищеного комфорту, що коштує втричі дорожче звичайної електрички виявився звичайнісінькою приміською електричкою, просто із написами маркером місць на вагоні. І це підвищення комфорту?Якщо не знаєте, що таке підвищення комфорту,працівники «Укрзалізниці» не ошукуйте людей, не встановлюйте дорожчі ціни за однакову послугу. Ось як «дивує» українців своїм сервісом «Укрзалізниця».