У «Київпастранс» проводять опитування щодо якості послуг у наземному пасажирському транспорті — відтепер пасажири можуть на спеціальну електронну адресу написати листа, в якому зазначити, що саме, на їхню думку, слід покращити на тому чи іншому маршруті.
Опитування стосується таких видів громадського транспорту як трамваї, тролейбуси та автобуси КП «Київпастранс». Подавати інформацію до «Книги скарг» можна по таких пунктах:
«1» — рухомий склад перебуває зовні у незадовільному санітарному стані — тобто автобус/тролейбус/трамвай брудний зовні;
«2» — брудний салон автобуса/тролейбуса/трамвая;
«3» — відсутня табличка із зазначенням номера маршруту та пунктів слідування;
«4» — поламані/пошкоджені пасажирські сидіння;
«5» — поламане/таке, що частково не працює, освітлення салону;
«6» — несправний компостер;
«7» — неприйнятна, на думку пасажира, поведінка водія;
«8» — відсутність оголошення зупинок;
«9» — не був виданий квиток;
«10» — неприйнятна, на думку пасажира, поведінка кондуктора;
«11» — невидача квитка кондуктором.
Поскаржитись із зазначених питань ви можете, зателефонувавши або відправивши смс-повідомлення на номер мобільного (050)-332-01-23, а також написавши на електронну пошту monitoring@kpt.kiev.ua. Надсилаючи скаргу, обов’язково слід вказати дату і час виявлення проблеми, номер маршруту, вид транспорту і його бортовий номер, а також число зі списку, наведеного вище, якому відповідає скарга. Обробляти такі скарги у «Київпастрансі» обіцяють у стислі строки і реагувати на них.