Київенерго спрощує взаєморозрахунки з клієнтами

15 Травня 2015 23:00

У рамках клієнтоорієнтованого стратегічного управління компанія КИЇВЕНЕРГО спростила рахунки за електроенергію та здійснює перерахунки за опалення.

Так, для зручності своїх клієнтів компанія КИЇВЕНЕРГО відкоригувала бланк рахунку за електроенергію. Оновлений та більш зрозумілий рахунок мешканці столиці отримають вже у травні. В рахунку спрощено подачу інформації, складні для сприйняття терміни замінені зрозумілими словами. Про це повідомили в прес-службі компанії.

Наприклад, замість терміна «сальдо», складного для сприйняття клієнтів, відтепер використовуються два більш зрозумілих слова: «заборгованість» або «переплата» залежно від того, який у клієнта на 1 число місяця грошовий баланс по особовому рахунку. Сума заборгованості позначається знаком «+». Сума переплати – знаком «-».

Також компанія КИЇВЕНЕРГО здійснює перерахунки вартості наданих послуг з опалення у зв’язку із закінчення опалювального сезону 2014/2015.

У рахунках за квітень 2015 року, які клієнти отримають у травні поточного року, буде нарахована сума до сплати за період до 15 квітня. Якщо опалення в будинку було відключено до 15 квітня, перерахунок (відповідно до фактичної дати, коли надання послуги було припинено) вже відображено у надісланому рахунку.

Якщо опалення в будинку було відключено після 15 квітня, нарахування (відповідно до фактичної дати, коли надання послуги було припинено) буде відображено у рахунках за травень. Ці рахунки надійдуть клієнтам у червні.

У 2015 році колектив КИЇВЕНЕРГО в рамках ключової стратегічної ініціативи – клієнтоорієнтованості – буде вдосконалювати форми взаємодії з мешканцями столиці для досягнення максимально високого ступеню задоволеності клієнтів від звернення в компанію та від наданих послуг.

Джерело: Хрещатик